اخبار روز سینما

ببینید: تصاویر منتشر شده از مهران مدیری در فیلم خائن کشی

به تصاویر جدید از مهران مدیری در فیلم خائن کشی ، فیلم جدید مهران مدیری منتشر شد که در ادامه آن‌ها را در اختیار قرار می‌دهیم.

مهران مدیری در خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی حضور خواهد داشت و آخرینا تصاویر مهران مدیری در خائن کشی منتشر شده که میتوانم تصاویر جدید فیلم خائن کشی را در ادامه مشاهده کنید.

مهران مدیری در فیلم خائن کشی

تصاویر مهران مدیری در خائن کشی

خائنکشی فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی تهیه‌کنندگی سال ۱۴۰۰ است. در این فیلم قسمتی از زندگی مهدی بلیغ سارق و کلاهبردار ایرانی به تصویر کشیده می‌نٴ، ن گذری هم به ماجرای ملی نفت و ماجراهای آن می‌زند.

در ادامه می‌توانید تصاویر مهران مدیری در خائن کشی را ببینید:

مهران مدیری در فیلم خائن کشی
تصاویر مهران مدیری در خائن کشی

تصاویر مهران مدیری در خائن کشی

داستان فیلم در مورد گروهی است که می‌خواهند از بانک ملی دزدی کنند. مهدی، شاهرخ، گیو، اطلس و دیگرانی دزدان ظاهری بانک هستند. اما این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق می‌خواهند. دکتر مصدق بر سر این موضوع اسرار می‌ورزد که نفت ایران باید ملی شود. از سویی سرکرده این گروه دلباخته زنی اما درگیری‌هایی است که دلر جلوی بانک باسا می‌گیرد و می‌خورد و می‌تواند فرار کند.

خائن کشی با ارجاع به برخی از وقایع تاریخی در ارتباط با کودتای ۲۸ مرداد و ملی شدن در شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوره به طرح و روایت داستان خود می‌پردازد. به روایت ماجرای ماجرای گروهی که سودای عدالت طلبی از بانک ملی شعبه فردوسی است.

اخیراً به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی سمعی بصری، شورای پروانای ن4 ای سینمایی در یک جلسه با اجرای پروانه نمایش برای فیلم‌های سلوک به تهیه کنندگی کندی رگردانی عباس رافعی، حدود ساعت 8 صبح به تهیه کنندگی و کارگردانی منوچهر هادی و خائن کشی به تهیه کنندگی علی اوجی و کارگردانی مسعود کریمیایٌ مسعود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا