اخبار روز سینما

ببینید: تبریک متفاوت جورجینا برای ماه رمضان

پس از رسیدن به ماه مبارک رمضان و زندگی جورجینا رودریگز در یک کشور مسلمان نشین، تبریک متفاوت جورجینا برای ماه رمضان را همراه داشتیم.

از آغاز ماه رمضان، تبریک ماه رمضان جورجینا در فضای مجازی، عنوان تبریک گفتن جورجینا رودریگز برای ماه رمضان حواشی زیادی را به همراه داشت و رمضان مبارک گفتن جورجینا بسیار شیرین به نظر رسید.

تبریک متفاوت جورجینا برای ماه رمضان

به تازگی، ویدئویی از یک ویدیو تبلیغ ادکلن که توسط جورجینا نامزد رونالدو آنجا٪ آنجا٪. جورجینا، همسر رونالدو، در ابتدا تبلیغ این ادکلن:

رمضان مبارک!

جورجینا رودریگس مدل اسپانیایی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو گفت که از زندگی عربستان سعودی احساس می‌کند. ۱۱ هفته از کریستیانو رونالدو وارد تیم النصر می‌گذرد و فوق‌ستاره پرتغالی همراه جورجینا و فرزندانش به ریاض نقل مکان کرد.

لطفا توجه داشته باشید:

تبریک گفتن جورجینا رودریگز برای ماه رمضان

جورجینا رودریگز هرناندز متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است. رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسا بید . خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌هة

زمانی که یک ساله بود، تصمیم مادرش گرفت می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و آنها را به شهر شمالی اسپانیا در استان اوئسکا اوئسکا نقل مکان کردند. او یک خواهر ناتنی، پاتریشیا رودریگز که دختر پدرش از همسر اولش است، دارد.

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک غیرتجاری غیرتجاری در مادرید، جایی که به عنوان فروشنده کار بود، سال 2016 با فوتبالیست پرتغالی پرتغالی در رابطه. در نوامبر ۲۰۱۷، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل ۲۰۲۲ دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماندند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا