اخبار روز سینما

ببینید: استایل شیک میترا رفیع سر و صدای زیادی به پا کرد! +[تیپ شیک و جنجالی میترا رفیع]

یک عکس از استایل شیک میترا رفیع در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شد و با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.

میترا رفیع بازیگر ایرانی به تازگی عکسی از استایل خود منتشر کرده است. برای اخبار به ادامه مطلب بروید استایل جدید میترا رفیع با ما بمان.

استایل شیک میترا رفیع

تایپ جدید میترا رفیع

به گزارش منابع خبری:

میترا رفیع بازیگر ایرانی که با سریال گیلدخت به شهرت رسید، به تازگی عکس هایی از استایل جدید خود را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. می توانید ادامه دهید جدیدترین عکس میترا رفیع می بینی که:

استایل شیک میترا رفیع

به خواندن ادامه دهید:

ببینید: استایل جذاب میترا رفیع خارج از قاب تلویزیون! +[استوری غمگین میترا رفیع برای فوت پدرش]

ببینید: جشن تولد ساده ترلان کاربران را شوکه کرد! +[استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی]

//

استایل شیک و جنجالی میترا رفیع بازیگر معروف سریال گیلدخت

تیپ شیک میترا رفیع منفجر شد این بازیگر در صفحه خود تصاویری منتشر کرد که نشان می دهد ظاهر متفاوت میترا رفیع عکسهای امروزی این روزها تیپ و استایل بازیگر گیلدخت دست به دست هم می دهد که برای کاربران مجازی بسیار جالب است. تصاویر اخیر از نگاه جالب میترا رفیع گیلدخت منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. برای مشاهده تصاویر مرتبط استایل شیک و جنجالی میترا رفیع با ما همراه باشید

پسر جدید گلنار بازیگر گیلدخت

پسر جدید گلنار بازیگر گیلدخت

میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت این روزها چهره ای است که بازی بسیار دیدنی اش می درخشد. این بازیگر جوان عکس هایی از تیپ و قیافه خود در سایت مجازی خود منتشر می کند که مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

میترا رفیع، بازیگر جوان که بیشتر با سریال از کیستم شناخته می شود و بیشتر برای بازی در سریال به همگان شناخته می شود. با توجه به نقش فوق العاده گلنار، او این روزها پیام های محبت آمیزی از مردم دریافت می کند.

قسمت 45+ گیلدخت را به صورت آنلاین و رایگان تماشا کنید [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

میترا رفیع در نمایش های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت داشته است. میترا رفیع با بازی در نقش مه لقا در سریال سرنوشت 2018 برای مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

عکس های شیک پوش گیلدخت بازیگر

عکس بازیگر گیلدخت در تیپ جدیدش را در زیر می بینید:

پسر جدید گلنار بازیگر گیلدخت
پسر جدید گلنار بازیگر گیلدخت

میترا رفیع در ۲۱ آذر ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد. پدرش سال ها پیش فوت کرده و یک خواهر و یک خواهرزاده دارد. میترا رفیع بازیگر، تحصیلات خود را در رشته بازیگری و تئاتر ادامه داده است. و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده فلسفه تهران است.

به خواندن ادامه دهید:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا