اخبار روز سینما

یکی از 10 محتوای جذاب تلوبیون سریال جذاب«عشق کوفی» است!/جزئیات

سریال «عشق کوفی» در اپلیکیشن تلوبیون به 677569 بازدید رسید و تمامی فصل های پخش آن جزو 10 محتوای پربازدید ماه گذشته بود.

به گزارش پی ام آپ، قسمت های اول، چهارم، سوم، دوم و پنجم این سریال بر روی نماد «پربیننده ترین ماه گذشته» تلویزیون قابل مشاهده است. رتبه اول به ویدئوی مسابقه«بگو بخند»  می رسد که عنوان آن «به مراسم عقد گلزار هم رحم نکردن!»حدود یک ماه پس از بارگذاری آن در تلوبیون ، 277953 بار مشاهده شده است. پس از آن قسمت اول «عشق کوفی» که ۲۹ تیر روی آنتن کانال سه رفت با 141788 بازدید. قسمت یازدهم سریال بازپرس شبکه یک با 140901 بازدید در رتبه سوم قرار دارد. 124 هزار و 700 آمار برای قسمت چهارم «عشق کوفی» به ثبت رسیده و قسمت پنجم تل بیون با 119 هزار و 192 بازدید در قسمت نهم «بازپرس» ثبت شده است.

از نکات جالب پربازدیدهای تلوبیون، آمار بالایی است که در فرصتی کوتاه نصیب ویدئوی گل پرسپولیس تهران به آلومینیوم اراک شده. گل علی نعمتی در بازی افتتاحیه پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر 116905 بار دیده شده و این ویدئو در رتبه پنجم قرار گرفته است.

پنج محتوای پربیننده بعدی تلوبیون  در یک ماه اخیر به شرح زیر است: “بازپرس” قسمت چهاردهم، “عشق کوفی” قسمت سوم، “عشق کوفی” قسمت دوم، “بازپرس” قسمت ششم، قسمت پنجم “عشق کوفی” و قسمت آخر “نیکان”.

«عشق کوفی» به کارگردانی حسن آخوندپور داستان عاشقانه ای را در کوفه در سال 61 هجری روایت می کند و داستان نامه مردم این شهر به امام حسین (ع) و وقایعی را روایت می کند که منجر به آن شد. قیام عاشورا. این سریال محصول سازمان هنری رسانه اوج است که هر هفته پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه سه می رود. جمعه گذشته بنا به دلایلی نامشخص قسمت جدید پخش نشد و از شب گذشته سریال از سر گرفته شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا