اخبار روز

با ۷ شغل با درآمد بالای ۳۰ میلیون تومان در تهران آشنا شوید


به گزارش مانیبان به نقل از عرش آنلاین، کلانشهرهایی مانند تهران به عنوان مراکز عمده فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همواره دارای فرصت های شغلی جذابی برای افراد جویای کار بوده است. با توجه به تنوع بخش های مختلف اقتصادی در کلان شهرها، فرصت های شغلی با درآمد نسبتاً بالا در این شهرها بیشتر است.

شرکتی که راهکارهای نرم افزاری نوآورانه و زیرساخت های سازمانی را در اختیار شرکت ها قرار می دهد به دنبال استخدام مدیر بازاریابی با حقوق 30 میلیون تومان است. فرد مورد نظر از این شرکت باید حداقل دو سال سابقه کار به عنوان مدیر بازاریابی و فروش و یا نقشی مشابه داشته باشد.

یک گروه آموزشی برای استخدام کارشناس فروش تلفنی با بیش از 6 سال سابقه کار می باشد. دستمزد این کارشناس فروش 30 میلیون تومان محاسبه می شود. یکی از وظایف این فرد تماس روزانه با مشتریان هدف برای فروش دوره های آموزشی و همچنین ارائه راهکارهایی برای بهبود فروش می باشد.

استخدام مدیر تولید

یک شرکت تولیدی مبلمان خانگی جهت تکمیل کادر خود به یک مدیر تولید آشنا به صنعت چوب نیازمند است. این مدیر تولید برای شروع به کار در شرکت به بیش از 3 سال سابقه کار نیاز دارد و دستمزد وی 30 میلیون تومان خواهد بود. حداقل مدرک لیسانس برای این موقعیت مورد نیاز است.

یک شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات کارشناس پشتیبانی شبکه با بیش از 5 سال سابقه کار و حقوق 30 میلیون تومان استخدام می نماید. فرد مورد نظر برای این شرکت باید حداکثر 35 سال سن داشته باشد و دارای روابط عمومی خوب و روحیه کار تیمی باشد.

استخدام مدیر فنی

یک سالن زیبایی به استخدام مدیر فنی با حقوق 35 میلیون تومان می باشد. این فرد باید در انجام خدمات زیبایی مانند فیلر و بوتاکس مهارت داشته باشد و در این زمینه سابقه کار داشته باشد. برای انجام این شغل داشتن قدرت بیان و روابط عمومی بالا و همکاری موثر با پزشک عمومی مطب ضروری است.

یک بازاریاب به صورت حضوری استخدام کنید

یک شرکت فعال در زمینه خرید و فروش، طراحی و بازسازی آپارتمان با حقوق 35 میلیون تومان استخدام فروشنده می باشد. این بازاریاب حضوری باید با مشتریان هدف شرکت ارتباط موثر برقرار کند. برای ایفای این سمت، داشتن روابط عمومی بالا، نظم و مسئولیت برای شروع همکاری از ویژگی های لازم تلقی می شود.

مدیر صادرات استخدام کنید

شرکتی که به تولید تجهیزات برودتی اختصاص دارد مدیر صادرات با بیش از 6 سال سابقه کار استخدام می نماید. این شرکت برای این سمت 35 میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است. برای همکاری با این شرکت، قدرت تصمیم گیری و انعطاف پذیری بالا، قدرت تحلیل داده ها و بازار و تجربه صادرات به کشورهای خاورمیانه و آفریقا مورد نیاز است. این فرد باید به زبان های عربی و انگلیسی مسلط باشد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا