سرگرمی

با ۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید+ تصاویر

بازتاب آنلاین، «درون و بیرون 2» با فروش بالای خود در گیشه توانست از انیمیشن «مینیون ها» که در سال 2015 به فروش یک میلیارد و 157 میلیون دلاری دست یافته بود، پیشی بگیرد و پنجمین انیمیشن پرفروش تاریخ شود. . دادن

امسال تنها فیلمی که بیش از یک میلیارد دلار در سینمای جهان فروخته است قسمت دوم انیمیشن پرطرفدار «درون و بیرون» است که یک میلیارد و 234 میلیون دلار فروخت. بعد از این انیمیشن قسمت دوم لایو اکشن «تلماسه» قرار دارد که ۷۱۱ میلیون دلار فروخت.

همشهری نوشت: «درون و بایرون ۲» با این فروش بالا توانست انیمیشن «مینیون ها» را که در سال ۲۰۱۵ به فروش یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون دلاری دست یافته بود، پشت سر بگذارد و رتبه پنجم پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ را به خود اختصاص دهد. در اینفوگرافیک زیر 5 انیمیشن پرفروش تاریخ را مشاهده می کنید.

1- Frozen II (2019)

فروش: یک میلیارد و 451 میلیون دلار

فیلم Frozen 2 که سه سال پس از اولین فیلم می‌گذرد، خواهران آنا و السا را ​​به همراه یک بستنی‌فروش، یک گوزن شمالی و یک آدم برفی دنبال می‌کند که به جنگلی مسحور شده سفر می‌کنند تا منبع قدرت‌های جادویی السا را ​​کشف کنند.

2- فیلم برادران سوپر ماریو (2023).

فروش: یک میلیارد و 361 میلیون دلار

با ۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید+ تصاویر

ماریو و لوئیجی، دو برادر لوله‌کش ایتالیایی-آمریکایی، به دنیای دیگری منتقل می‌شوند و درگیر نبردی بین سرزمین قارچ به رهبری پرنسس هلو و کوپا تروپا به رهبری بوسر می‌شوند. ماریو و لوئیجی می توانند با کمک پرنسس هلو به دنیای خود بازگردند.

3- منجمد (2013)

فروش: یک میلیارد و 274 میلیون دلار

با ۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید+ تصاویر

السا و آنا دو خواهر پرنسس هستند و السا قدرت جادویی تولید برف و یخ را دارد. یک شب السا و آنا در حال بازی هستند که السا به طور تصادفی ملاقات می کند یکی با پرتوهای یخی خود به سر آنا می زند و او را بیهوش می کند.

4- Incredibles 2 (2018)

فروش: یک میلیارد و 242 میلیون دلار

با ۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید+ تصاویر

داستان این قسمت درست بعد از قسمت اول شروع می شود. فعالیت ابرقهرمانان به دلیل آسیب هایی که به شهر وارد کرده اند به حالت تعلیق درآمده است و همین امر باعث می شود خانواده پار با چالش هایی روبرو شوند. اما مستر شگفت انگیز تسلیم نمی شود و به فعالیت های قدیمی خود باز می گردد.

5- Inside Out 2 (2024)

فروش: یک میلیارد و 234 میلیون دلار

با ۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید+ تصاویر

داستان انیمیشن یک سال پس از اتفاقات قسمت قبل رخ می دهد و ماجراهای رایلی را دنبال می کند که همزمان با رسیدن به 13 سالگی و بلوغ دچار تغییرات روحی و روانی می شود و همین موضوع چالش های عجیبی را برای او به وجود می آورد. احساسات درونی او

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا