با یک میلیارد تومان در این محله‌ی تهران می‌توان خانه اجاره کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین، هروی یکی از محله های سرسبز و سنتی واقع در شمال شرق تهران است که با بافت قدیمی و باصفای خود در حاشیه بزرگراه صیاد شیرازی قرار دارد. این محله خوش آب و هوا در مجاورت محله هایی از جمله ازگل، پاسداران ، اراج، مجیدیه، سید خندان و شیان واقع شده است. در ادامه‌ی مطلب به بررسی هزینه اجاره‌ی مسکن در این محله شمالی تهران خواهیم پرداخت.

یک واحد ۱۳ ساله‌ی دو خوابه با متراژ ۷۵ متر در محله هروی تهران با ودیعه‌ی یک میلیارد تومان و پرداخت ماهیانه چهار میلیون تومان قابل اجاره است.

با داشتن بودجه‌ای حدود ۹۵۰ میلیون تومان فقط می‌توانید یک واحد ۵۰ متری را در این محله رهن کامل کنید. این واحد سه ساله است و یک اتاق خواب دارد.

آپارتمان ۱۳ ساله دیگری در محدوده هروی تهران، با ودیعه‌ی ۷۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است. این آپارتمان ۶۵ متری و یک‌خوابه است و برای سکونت در آن باید ماهیانه ۱۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

بودجه‌ی لازم برای اجاره‌ی واحد آپارتمان دیگری با زیربنای ۹۰ متر و دو اتاق خواب در هروی، ۶۰۰ میلیون تومان است؛ البته باید ماهیانه ۲۰ میلیون تومان نیز پرداخت کرد.

اگر یک میلیارد سرمایه دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۷۰ متری ساخت سال ۱۳۹۰ را رهن کامل کنید.

آپارتمان دیگری با متراژ ۶۶ متر و دو اتاق خواب در حالی که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد، با بودجه‌ای حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، رهن کامل داده می‌شود.

برای اطلاع از قیمت رهن و اجاره‌ی واحدهای دیگر در محله هروی تهران، جدول زیر را بخوانید؛

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد و منبع آنها نیست.

قیمت اجاره خانه در گمرک تهران (شهریور ۱۴۰۳)
مکان متراژ مشخصات ودیعه (تومان) اجاره (تومان)
هروی ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۸۸ – ۱ خوابه ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰
هروی ۹۰ متر سال ساخت ۱۳۸۰ – ۲ خوابه ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰
هروی ۵۸ متر سال ساخت ۱۴۰۲ – ۱ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰
هروی ۸۵ متر سال ساخت ۱۳۹۳ – ۲ خوابه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۲٬۰۰۰٬۰۰۰
هروی ۵۵ متر سال ساخت ۱۳۸۳ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
هروی ۷۵ متر سال ساخت ۱۳۸۸ – ۱ خوابه ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
هروی ۸۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۲ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما