اخبار روز سینما

جوانی در یک قدمی شماست!/خانم ها با این ترفندها جوان بمانید!/عکس

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

اگر فکر می کنید برای جوانتر به نظر رسیدن و کمتر دیده شدن چین و چروک های پوست باید به سراغ هزاران عمل زیبایی و بوتاکس و فیلر بروید، باید بگوییم که کمی در اشتباه هستید. در این مقاله رازی را به شما می گوییم که تا به حال نمی دانستید: با پیروی از ترفندهای آرایشی می توانید جوان تر به نظر برسید و چین و چروک های صورت خود را پنهان کنید.

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

افزایش سن اجتناب‌ناپذیر است، اما نکاتی برای آرایش وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند جوان‌تر به نظر برسید. لباس هایی که باعث می شوند چین و چروک صورت شما کمتر دیده شود و شاداب تر و جوان تر به نظر برسید. پیر شدن نباید برای شما دردسر ایجاد کند. زنان با بالا رفتن سن، پخته‌تر و جاافتاده‌تر می‌شوند و زیبایی آن‌ها روزبه‌روز جذابتر و بیشتر می‌شود

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

یک خانم جاافتاده، حتی در چین‌های پیشانی و اطراف لبش نیز زیبایی‌هایی دارد که هرکدام نشان از یک تجربه، یک اتفاق مادرانه، همسرانه، دخترانه و… هستند. وقتی شما به سن ۳۵ یا بالاتر می‌رسید، با عقل و درایت و تجربه بیشتری رفتار می‌کنید و این مسئله به زیباییتان اضافه می‌کند. نباید از افزایش سن ناراحت باشید.

نگران لباستان نباشید درست است که هر چه با وقارتر لباس بپوشید، شیک تر به نظر می رسید، اما لباس پوشیدن با وقار به معنای پوشیدن لباس های تیره، غیر جذاب و ساده نیست. در این مقاله نکاتی را در مورد استایل شما با شما در میان می گذاریم تا با رعایت آنها استایلی شاد و در خور جایگاه اجتماعی خود داشته باشید.

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

خاص باشید

بیشتر اوقات جدی بودن استایل ما را به سمت لباس های خسته کننده سوق می دهد. مهم نیست چند سال دارید، باید کمی خاص باشید، مخصوصاً در  در اکسسوری‌های استایلتان. می توانید روسری یا دستمال گردنی رنگی را با رنگ های روشن به دور گردن خود ببندید، کلاه مخصوص بپوشید یا لباسی با طرح و رنگ خاص بپوشید.

با این لباس ها جوان تر به نظر می رسید!

لباس های راه راه و خال خالی را فراموش نکنید.

لباس های راه راه به استایل شما جان می بخشد و شما را شاداب تر و جوان تر نشان می دهد، بله، حواستان به طرح راه راه لباستان باشد. اگر لاغر هستید، راه راه های افقی به شما می آید و اگر چاق هستید، راه راه های عمودی. لباس های خال خالی در رنگ های روشن نیز گزینه ای بسیار جذاب و جسورانه هستند.

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

با لوازم جانبی خاص استایل شخصی خود را بسازید

برای درخشش بیشتر از لوازم جانبی مخصوص استفاده کنید. یک گردنبند بزرگ، یک جفت گوشواره بزرگ خاص یا یک دستبند بزرگ زیبا. البته به یاد داشته باشید که اگر از لوازم جانبی بزرگ استفاده می کنید، فقط یکی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید چند اکسسوری بیندازید، به سراغ سایز کوچک بروید.

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

صورتت را درخشان کن

هر چه صورت شما روشن تر و درخشان تر باشد، جوان تر به نظر خواهید رسید. شاید فکر کنید بهترین راه حل استفاده از کرم پودر و پنکیک است. اما بهتر است به جای استفاده زیاد از لوازم آرایشی که به پوست شما آسیب می رساند و چهره واقعی شما را پنهان می کند، نکاتی را در مورد استایل خود رعایت کنید. مثلاً لباسی با یقه سفید یا کرم بپوشید. پیراهن های یقه دار، بلوزهای یقه دار و سایر لباس های غیر سفید با یقه سفید به خوبی کار خواهند کرد.

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

رنگ های روشن بپوشید

چرا همیشه باید به دنبال رنگ های تیره باشید استفاده طولانی مدت از رنگ های تیره احتمال افسردگی را افزایش می دهد و نشاط و شادابی را از چهره شما می گیرد. اگر دوست دارید مجلل لباس بپوشید، نیازی به رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای سوخته و غیره نیست. رنگ های روشن زیادی وجود دارند که به اصطلاح جلف نیستند. انواع سبزه، قرمز مرجانی، نارنجی تیره و… از امتحان این رنگ ها دست نکشید.

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

شلوار جین خود را از کمد بیرون بیاورید

گذشت آن زمان که می گفتند شلوار جین فقط برای دختران جوان است. اگر مدل شلوار جین خود را به درستی انتخاب کنید و متناسب با اندام شما باشد، می درخشید.

با این لباس ها جوان تر به نظر می رسید!

نکات مهم

لازم نیست همه لباس های خود را ترکیب کنید. پوشیدن تاپ و دامن، تاپ و شلوار، کت و شلوار، مانتو و شلوار و … عمدتاً برای مناسبت های خاص، مراسم رسمی، مصاحبه های شغلی، یونیفرم اداری و … است و استایل شما را خاص می کند. از ترکیب لباس های مختلف نترسید.

چگونه لباس بپوشیم تا جوان تر به نظر برسیم؟

ترجیحا از پوشیدن پارچه های پشمی، تویید و مانند آن به خصوص در رنگ های تیره خودداری کنید زیرا سن شما را بیشتر از آنچه هست نشان می دهند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا