اخبار روز سینما

با پایان یافتن سریال سامان مقدم، چهارشنبه ها چه سریالی از راه می رسد؟ جانشین «سرپنت» کیست؟

سریال افعی تهران چهارشنبه هفته گذشته با انتشار قسمت چهاردهم به پایان رسید و حالا همه منتظرند ببینند چهارشنبه ها کدام سریال جایگزین آن می شود; “داریوش” یا “بوسه”؟

به گزارش بازتاب آنلاین، سریال «عافیه تهران» سامان مقدم که در آخرین ماه سال گذشته به روی آنتن رفت، با داستانی جذاب و ساختاری متفاوت توانست بینندگان زیادی را به خود جذب کند و کارگردان «فیلمانت» چهارشنبه ها را گرم و داغ نگه داشت.

پژمان جمشیدی و پیمان معادی در نمایی از فیلم سینمایی «عفی تهران». عکس: الناز نصیری

پخش سریال Piel de León در روزهای چهارشنبه این روز را به روز طلایی برای فیلمنت تبدیل کرد و به همین دلیل این پلتفرم با حساسیت بیشتری سریال را برای پخش در این روز انتخاب کرد. حاصل این انتخاب ها پخش سریال های «قهوه ترکی»، «مرداب» و «عفای تهران» بود که به جز سریال اول، دو سریال دیگر به اجرای خوبی دست یافتند و البته در آن زمان به میزان قابل توجهی جذب شدند. یک مخاطب .

حالا با پایان یافتن سریال «افایی تهران»، فیلم نت با چالش انتخاب سریال چهارشنبه ها مواجه است. این پلتفرم دارای دو سری برای انتقال است. یکی سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی نوید محمودی و دیگر سریال «باغ زنی» به کارگردانی «سامان سالور» حالا باید منتظر ماند و دید کدام فیلم از سوی سریالی که چهارشنبه کلید می خورد انتخاب می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا