اخبار روز

با وجود رایزنی های انجام شده، 9 شرکت سود سهام را پرداخت نکرده اند


محمد باغستاتی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، درباره آخرین وضعیت تقسیم سود سهام سال مالی منتهی به 8 اسفند 1401. وی گفت: علیرغم رایزنی ها و مکاتبات شرکت بورس و اوراق بهادار و سپرده گذاری مرکزی با شرکت های سرمایه گذاری مبنی بر واریز سود سهام، همچنان 9 شرکت سود سهام را به حساب مرکزی اوراق بهادار واریز نکرده اند. شرکت سپرده و تسویه وجوه.

وی افزود: این در حالی است که تاکنون 10 شرکت سود سهام عدالت را به طور کامل واریز کرده اند و 10 شرکت نیز بخشی از این سود را واریز کرده اند.

باغستانی ادامه داد: در مجموع تا امروز 33 درصد از کل سود سهام عدالت سال مالی منتهی به 8 اسفند 1401 به حساب شرکت سپرده مرکزی واریز شده است و در صورت واریز سایر مبالغ به حساب این شرکت. در اسرع وقت، سود سهام عدالت شامل و به حساب شما واریز می شود.

مدیرعامل جامعه سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در پایان با بیان اینکه در صورت دریافت بخشی از این سود، قصد داریم آن را در دو مرحله تا پایان سال به حساب سهامداران واریز کنیم، افزود: تلاش خواهیم کرد تا امسال نیز نسبت به سال گذشته اقدام کنید: همزمان با واریز مرحله دوم سود سهام شرکت های بورسی و در فرابورس، سود شرکت های غیر بورسی را نیز به حساب شرکت واریز کنیم. سهامداران سهام .


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا