اخبار روز

با شوکر به فن حمله کنید پزشکیان ساعت چند بود جلیلی چه زمانی واکنش نشان داد؟ / داستان یک نامه

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، شنبه ۱۸ شهریور تیر ماه، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن شکر وکیل خانواده اش در تبریز را متهم به نصب پوستر کرد. پزشکیان جلوی چشمان خانواده به خودروی شخصی وی حمله کردند.

موضوع، مسعود پزشکیان همچنین در مناظره با سعید جلیلی اشاره کرد و جلیلی هم نشان داد که مخالف این رفتارهاست.

حال پس از گذشت چند روز نامه ای به تاریخ 20 تیرماه منتشر شد که در آن محسن منصوری، رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی طی نامه ای به دادستان کل کشور خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شد.

در نامه محسن منصوری آمده است:

برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین آقای محدی آزاد
دادستان محترم کل کشور

با سلام و درود

یادم می‌آورد اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن فردی به بهانه طرفدار بودن در حضور خانواده‌اش ظاهر می‌شود. یکی برخی از نامزدهای محترم انتخابات مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

ما این گونه رفتارهای غیراخلاقی، غیر مذهبی و غیر اصولی را به شدت محکوم می کنیم، اما لطفاً دستور دهید که موضوع با فوریت و با حساسیت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

از آنجایی که چنین رفتارهای مشکوکی به اعتماد عمومی و مشارکت مردم عزیز در انتخابات لطمه جدی وارد می کند و موجب ناامیدی مردم عزیز می شود، شناسایی تسریع شده و افکار عمومی در جریان عوامل اصلی و سوابق این جنایتکاران قرار خواهد گرفت. رفتار این امر در مغایر با موازین اخلاقی، شرعی و انسانی بیان شده و مورد انتظار و تشویق شدید این ستاد است.

27215

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا