اخبار روز سینما

با خوردن این میوه ارزان به مدت یک هفته به تناسب اندام برسید!

خوردن خیار یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها برای سوزاندن چربی در مدت زمان کوتاه است. با مصرف یک هفته ای این میوه ارزان تمام چربی های شکم و پهلو را از بین می برید.


بیشتر بخوانید: فواید میوه خیار، نکاتی برای خانم ها.


1. غذاهای کم کالری و چربی

خیار دارای درصد چربی صفر است که آن را بهترین میوه برای کاهش وزن می کند. می توانید آن را در سالاد استفاده کنید یا به تنهایی بخورید یا آب لیمو رنده شده را اضافه کنید، نمک و کمی فلفل اضافه کنید و بنوشید و لذت ببرید و به مرور زمان کاهش وزن خود را ببینید.

با خوردن این میوه ارزان به مدت یک هفته به تناسب اندام برسید!

2. خیار قند کمی دارد.

نقش خیار در کاهش وزن، شکر به هر شکلی که باشد احتمال چاقی را افزایش می دهد و توصیه می شود از آن اجتناب کنید، خیار مقدار کمی قند دارد و این در کاهش وزن موثر است.

3. خیار برای درمان یبوست

سوء هاضمه و یبوست باعث نفخ می شود. خوشبختانه خیار به دلیل داشتن فیبر و خاصیت آبرسانی به این مشکل کمک کرده است. رژیم غذایی سرشار از خیار به تصفیه بدن و جلوگیری از یبوست کمک می کند.

4. خیار سم زدایی و پاکسازی بدن را انجام می دهد

اگر نگاهی به معده خود بیندازید، متوجه خواهید شد که بدن شما به سم زدایی مداوم نیاز دارد. دانه خیار ادرار آور است، این امر باعث دفع سموم از بدن می شود و آب کافی را به بدن می رساند و عضلات شکم را محکم نگه می دارد.

با خوردن این میوه ارزان به مدت یک هفته به تناسب اندام برسید!

5. توانایی خیار در آبرسانی به بدن

نقش خیار در کاهش وزن، خیار 90 درصد از آب تشکیل شده و بدن را هیدراته نگه می دارد. بدن هیدراته به کاهش وزن کمک می کند.

خیار چگونه و از چه راهی باعث کاهش وزن می شود؟

اولین چیزی که هنگام تلاش برای کاهش وزن به ذهن می رسد، کاهش کالری دریافتی است. خیار در این امر به شما کمک می کند، زیرا کالری کمی دارد.

فقط 14 کالری دارد که کمتر از 1 درصد نیاز روزانه است. و این به اینجا ختم نمی شود. خیار میوه ای بدون چربی است، بنابراین می توانید تا جایی که می توانید بدون نگرانی از اضافه وزن خود بخورید.

پیروی از یک رژیم غذایی غنی از خیار به کاهش وزن کمک می کند. این چهار تکنیک ساده به شما کمک می کند وزن خود را به راحتی کاهش دهید.

۱. آب خیار بنوشید

روزانه آب خیار بنوشید، این کار بدن شما را تمیز و سالم نگه می دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برش های خیار را در مخلوط کن بریزید و مقداری آب لیمو، گشنیز، آب آلوئه ورا و یک تکه زنجبیل به آن اضافه کنید و مخلوط کنید.

نقش خیار در کاهش وزن به دلیل خواص سلامتی آن، این نوشیدنی را هر روز صبح با معده خالی بنوشید، زیرا باعث کاهش وزن می شود و در طول روز شما را فعال و شاداب نگه می دارد.

با خوردن این میوه ارزان به مدت یک هفته به تناسب اندام برسید!

۲. سالاد خیار

صرفاً خوردن یک تکه خیار قبل از غذا به شما کمک می کند تا اشتهای خود را کاملاً کنترل کنید، اما اگر نگران مواد مغذی هستید، نگران نباشید.

خیار سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. به سادگی خیار را با نمک و فلفل قبل از غذا میل کنید، این کار از پرخوری جلوگیری می کند و با کاهش کالری باعث کاهش وزن می شود.

۳ماست و خیار

ماست و خیار یکی دیگر از غذاهای خوشمزه ای است که می توانید خودتان آن را تهیه کنید. کاری که باید انجام دهید این است که خیار را خرد کرده و همراه با نمک و فلفل به ماست اضافه کنید.

برای افزایش طعم می توانید کمی پیاز و گوجه فرنگی اضافه کنید که باعث کاهش کالری و کاهش وزن می شود.

با خوردن این میوه ارزان به مدت یک هفته به تناسب اندام برسید!

۴اسموتی خیار

نقش خیار در کاهش وزن، اگر از طرفداران اسموتی هستید اسموتی خیار می تواند گزینه خوبی برای کاهش وزن باشد. این نوشیدنی بدن شما را پاکسازی و سلامت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برش های خیار را به همراه مقداری سیب سبز، آبلیمو و یک مشت برگ نعنا در مخلوط کن بریزید و همه را با هم مخلوط کنید، سپس یک تکه یخ اضافه کنید و هر زمان که خواستید بنوشید.
چرا آب خیار به کاهش وزن کمک می کند؟

– خود آب می تواند به چند طریق به کاهش وزن شما کمک کند: به شما کمک می کند هیدراته بمانید، سموم را از سیستم شما دفع کند و حتی به عنوان یک سرکوب کننده اشتها عمل می کند. آب دم کرده خیار یا بهتر است بگوییم آب خیار حاوی مواد مغذی زیادی است که متابولیسم را تحریک کرده و روند کاهش وزن را تسریع می کند.

– سبزیجات غنی از فیبر و آب مانند خیار می تواند به شما کمک کند مدت بیشتری احساس گرسنگی کنید و این باعث کاهش مصرف کالری می شود. خیار همچنین به عنوان یک عامل سم زدایی عمل می کند، بنابراین می تواند به جلوگیری از نفخ کمک کند.

– آب خیار بسیار کم کالری است و چربی ندارد و یکی از بهترین غذاها برای کاهش وزن است.

با خوردن این میوه ارزان به مدت یک هفته به تناسب اندام برسید!

چگونه آب خیار تهیه کنیم؟

تهیه آب خیار بسیار ساده است. خیار را خوب بشویید و به دو قسمت مساوی تقسیم کنید، سپس تکه های خیار را در یک لیوان یا لیوان آب بریزید، سپس برش های لیموی خرد شده را به آب خیار اضافه کنید، قبل از خوردن و سرو، آب لیمو و خیار را در ظرف بریزید. یخچال به مدت یک ساعت

نقش خیار در کاهش وزن برای بهترین نتیجه می توانید آن را یک شب تا صبح در یخچال نگهداری کنید. حالا آن را در یک لیوان بزرگ بریزید و آماده مصرف کنید. یکی از سالم ترین نوشیدنی ها نه تنها برای کاهش وزن بلکه برای سلامت عمومی نیز هست.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا