سریال «فقر» به کارگردانی امیر پورکیان پس از قطع بیش از چهار دقیقه از سه قسمت اول، سرانجام پس از 40 روز تعلیق به شبکه نمایش خانگی بازگشت.

به گزارش بازتاب آنلاین، جمعه سیزدهم سریال «غرابات» که با دستور دادستانی توقیف شد، پس از 40 روز توقیف دوباره به برنامه پخش تریبون نماوا بازگشت. روابط عمومی نماوا نوشت: این سریال که مدتی بود به دلیل برخی سوءتفاهمات متوقف شده بود، با حمایت مدیران نماوا، عوامل غرابت و مساعدت دادستانی و مجموعه سترا لغو شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دلیل اصلی توقیف سریال مربوط به رابطه نامشروع دو شخصیت در سه قسمت اول بود که با ممیزی مواجه شدند. بر اساس این گزارش، “چند دیالوگ و پلان های مختلف باعث شد تا سوال وجود رابطه پنهانی بین “احلام” و “فری” به طور کامل از سریال حذف شود، از این نظر حتی دیالوگ شخصیت “احلام” “برداشته شد” که کیفش را به همسرش می دهد و به او می گوید: “من می روم حموم، نمی توانم آن را (کیف) ببرم.”

توقیف سریال «غرابت» چهل روز به طول انجامید.

در این گزارش آمده است: پس از ممیزی، شخصیت «احلام» تا حد امکان به قومیت خاصی اختصاص داده نمی شود و از این نظر، دیالوگ هایی که نشان می دهد پدرش در کدام منطقه با مواد مخدر دستگیر شده است حذف شده است. صحنه‌های این سریال نیز مورد ممیزی قرار گرفته‌اند که برخی از آنها در قالب یک یا چند پلان حذف شده‌اند و برخی دیگر در یک یا چند خط دیالوگ حذف شده‌اند که البته هیچ کاری ندارند. با ایراداتی که نسبت به سریال مطرح شده است عمل کنید.

همانطور که اعلام شد در مجموع یک دقیقه و 39 ثانیه از زمان نیمه اول و دو دقیقه و 50 ثانیه از زمان نیمه دوم کاهش یافته است. از طرفی پنج ثانیه به میزان قابل توجهی به زمان قسمت سوم اضافه شده است.

سریال «فقر» به کارگردانی امیر پورکیان و با بازی مهدی حسینی نیا، آناهیتا درگاهی، بهاره کیانافشار، ترلان پروانه، حسین مهری، سوسن پرور و… از جمعه ها روی پلتفرم نماوا می رود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما