اخبار روز

با ثبت نام وام 120 میلیون تومانی دولتی با بازپرداخت 10 ساله شروع کنید.

وام قرض الحسنه طبق اعلام بانک مرکزی از محل تسهیلات قرض الحسنه با سود 4 درصد و برای حمایت از خانواده و افزایش جمعیت اعطا می شود. در این گزارش لینکی را نیز قرار داده ایم که می توانید به فرم ثبت نام وام فرزند دسترسی داشته باشید.

ذینفعان وام فرزند، والدین فرزندان اول فروردین از سال 1400 اقساط با یک دوره استراحت شش ماهه شروع می شود. ضمناً کارمزد این وام سالانه چهار درصد است.

وثیقه مورد نیاز برای دریافت این وام عبارتند از: یکی در مواردی که حساب یارانه، سهام یا سفته وجود داشته باشد، یک نفر ضامن و یک نفر نسبی درجه یک می شود.

والدین برای دریافت این وام می توانند ابتدا در سامانه بانک مرکزی به نشانی www.ve.cbi.ir ثبت نام کنند و در مرحله دوم کد رهگیری را از سامانه دریافت کنند.

متقاضیان پس از دریافت کد رهگیری 12 روز فرصت دارند تا با بانک تماس بگیرند و متقاضیان پس از مراجعه به بانک 60 روز فرصت دارند مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

براساس قانون بودجه سال 1403، تسهیلات وام تولد فرزند اول 40 میلیون تومان، فرزند دوم 80 میلیون تومان، فرزند سوم 120 میلیون تومان، فرزند چهارم 150 میلیون تومان و 200 میلیون تومان است. میلیون تومان برای فرزند پنجم به بعد

بانک مرکزی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان، تسهیلات اعتباری برای کودکان ارائه می کند. این وام به پدران دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران برای فرزندان متولد شده در کشور از اول دی ماه 1400 حداکثر تا 2 سال پس از تولد فرزند اعطا می شود.

ثبت نام وام فرزند 1403 به صورت اینترنتی از طریق سامانه وام کارزالحسنه فرزند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس ve.cbi.ir انجام می شود. این وب سایت تنها مرجع رسمی در کشور است که متقاضیان دریافت تسهیلات وام کودک را ثبت نام می کند.

شرایط وام مهد کودک

1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2- پدر متولدین سال (01/01/1400) و حداکثر تا 2 سال پس از تولد فرزند.

3- تعهدی برای واریز وام فرزند وجود ندارد

4- بازپرداخت وام کودک 6 ماه پس از دریافت وام آغاز می شود.

5- ارائه اصل شناسنامه فرزند و پدر در هنگام مراجعه به بانک الزامی است

6- به ازای هر فرزندی که به دنیا می‌آید، فقط یک بار کمک اولاد به پدر تعلق می‌گیرد.

7- تسهیلات با حداکثر کارمزد سالانه 4 درصد به تصویب شورای پول و اعتبار می رسد.

8- در صورت تولد دوقلو و بیشتر به هر فرزند وام تعلق می گیرد.

9- کمک هزینه ولادت به افرادی تعلق می گیرد که میزان ولادت آنها در شهر محل تولد پدر یا فرزند از 2.5 بیشتر نباشد.

10- چنانچه متقاضی در مدت بازپرداخت کمک هزینه تولد فرزند دیگری به دنیا آورد، طبق ضوابط امکان پرداخت کمک هزینه ولادت مذکور به فرزند بعدی وجود دارد.

11- در صورت فوت پدر طفل یا طلاق اولیای دم، با ارائه حکم به شخصی که نماینده قانونی و قضایی قیم قانونی طفل است یا به. سرپرست کودک

اسناد وام فرزند تابستان 1403

1- اصل شناسنامه پدر و فرزند

۲- اصل شناسنامه پدر یا نماینده قانونی و قضایی

3- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل منزل

4- کد رهگیری ده رقمی که پس از مرحله ثبت نام از وب سایت دریافت می کنید

5- ارائه حکم دادگاه در صورت لزوم

وام فوری بانک ملت با سند مالکیت: 150 میلیون

بانک ملت بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه سند مالکیت به افراد اجازه داده است تا سقف 150 میلیون تومان وام دریافت کنند. این تسهیلات بین سه نفر قابل تقسیم است که هر کدام تا سقف 50 میلیون تومان وام دریافت کنند. نرخ سود این وام 18 درصد است و بازپرداخت آن باید در بازه زمانی 48 تا 60 ماهه انجام شود.

وام فوری بانک رسالت: 120 میلیون

بانک رسالت که یکی یکی از موسسات قرض الحسنه محسوب می شود و 120 میلیون تومان وام با شرایط ویژه ارائه می کند. این وام که یکی از سریع ترین وام های سیستم بانکی است، در اختیار مشتریان فعلی بانکی که دارای حساب اینترنتی هستند، می باشد.

متقاضیان باید ابتدا درخواست خود را از طریق سایت بانک ثبت کنند. سپس بررسی می کند که آیا وام بر اساس معیارهایی مانند سابقه مالی، شغل و فعالیت حساب امکان پذیر است یا خیر. در صورت احراز شرایط لازم برای وام، درخواست تایید می شود. این وام با سود 2 درصد بدون پیش پرداخت ارائه می شود و بازپرداخت آن در بازه زمانی 12 تا 60 ماهه امکان پذیر است.

وام فوری بانک صادرات: 50 میلیون

بانک صادرات به خریداران کالا تسهیلات 50 میلیون تومانی ارائه می کند. این وام فقط برای این منظور در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر به دنبال تامین مالی فوری برای سایر هزینه ها هستید، ممکن است این وام برای شما مناسب نباشد.

شما باید پیش فاکتور خرید کالا را ارائه دهید و وام به صورت چک به نام فروشنده پرداخت می شود. نرخ سود این وام 18 درصد است، بازپرداخت باید حداکثر ظرف 36 ماه انجام شود و 10 درصد از کل مبلغ وام معادل 5 میلیون تومان به عنوان تضمین مسدود می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا