اخبار روز

با توجه به وضعیت یمن، احتمال افزایش فشار بر ایران وجود دارد

هانس گرودنبرگ، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در نشست شورای امنیت: رویارویی جنبش انصارالله یمن با اسرائیل نشان دهنده سطح جدید و خطرناک درگیری در خاورمیانه است. ما عمیقاً نگران حملات به کشتی‌های بین‌المللی در دریای سرخ و آب‌های اطراف هستیم.

نماینده آمریکا در نشست شورای امنیت خواستار افزایش فشار بر ایران شد.

چیزی را گزارش کنید مهر به گزارش الجزیره، نشست شورای امنیت درباره شرایط خاورمیانه و جنگ غزه در حالی برگزار شد که وحشیگری رژیم صهیونیستی در این منطقه ادامه دارد و سازمان ملل نتوانسته تل آویو را در جنایات علیه بشریت متوقف کند.

هانس گرودنبرگ، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در این نشست با ارائه گزارشی گفت: رویارویی جنبش انصارالله یمن و اسرائیل نشان دهنده سطح جدید و خطرناک درگیری در خاورمیانه است دریای سرخ و آبهای اطراف آن بسیار نگران کننده است.

رابرت وود، معاون نمایندگی دیپلماتیک آمریکا در سازمان ملل متحد در این نشست گفت: ما شاهد حملات انصارالله یمن به اسرائیل هستیم چرا که در ماه های اخیر بیش از 200 موشک و پهپاد به سمت تل آویو شلیک کرده اند.

وی در ادامه ایران را به نقض قطعنامه های شورای امنیت متهم کرد و افزود: انصارالله در 19 جولای هواپیمای بدون سرنشین ایرانی را به سمت تل آویو سرنگون کرد. این موضوع یکی دیگر از موارد نقض قطعنامه های شورای امنیت توسط ایران است.

این مقام آمریکایی خواستار افزایش فشار بر ایران شد زیرا راه حل سیاسی برای حل مشکلات یمن را به خطر می اندازد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا