اخبار روز سینما

با تغییراتی در گروه بازیگران قسمت اول، «خجالت نکش 2» وارد مرحله تولید شد و با حضور شبنم مقدمی و احمد مهرانفر در قالب یک فیلم – سریال منتشر شد.

قسمت دوم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی در قالب فیلم و مینی سریال 8 قسمتی در میان سکوتی آموزنده وارد فیلمبرداری شد. احمد مهرانفر به همراه شبنم مقدمی بازیگران اصلی این قسمت مانند قسمت اول هستند.

به گزارش بازتاب آنلاین، ساترا اواخر سال گذشته از اعطای پروانه ساخت سریال «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی خبر داد. این پروژه مدتی پیش به طور جدی وارد مرحله پیش تولید شد. از آنجایی که قرار بود قسمت دوم در قالب سریال ساخته شود، در نهایت تصمیم گرفته شد این پروژه در قالب یک فیلم-سریال تهیه و تولید شود. از این رو نسخه سینمایی یک مینی سریال 8 قسمتی برای حضور در جشنواره فیلم فجر و البته نمایش در سینماها تدوین و آماده می شود.

در قسمت دوم این مجموعه فیلم، شبنم مقدمی در نقش «صنم» و احمد مهرانفر در نقش «قنبر» همچنان حضور دارند، اما ترکیب بازیگرانی که نقش دختر و پسر را بازی می کنند قانون این است. زوج کاملا تغییر کرده است سام درخشانی که در قسمت اول نقش برادر صنم را بازی می کرد، در قسمت دوم «خجالت نکش» حضور ندارد. به جز او، لیندا کیانی در قسمت دوم حضور نخواهد داشت.

گروه سازنده مجموعه فیلم «خجالت نکش» در تلاش است تا نسخه سینمایی آن را به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر برساند. در سال 1395 قسمت اول این اثر تولید شد که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ارائه شد. این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر زن (شبنم مقدمی) و طراحی صحنه و لباس (رعنا امینی) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول شد.

Shameless در سال 2017 در سینماها اکران شد و توانست به باکس آفیس 4.7 میلیارد تومانی دست یابد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا