اخبار روز

با بازی تلگرام Pixel Vers آشنا شوید; رمز PIXFI را به کارت های پول واقعی/عکس تبدیل کنید


Pixelverse یک بازی رمزنگاری مبتنی بر تلگرام است که در آن می‌توانید با انجام کارهای ساده و مبارزه با بازیکنان دیگر، توکن‌های PIXFI را به صورت رایگان به دست آورید. پس از موفقیت Natcoin، بسیاری از شرکت‌ها و پروژه‌ها در تلاش هستند تا مخاطبین بیشتری را از طریق ربات‌های تلگرام جذب کنند، اما Pixelverse یک قدم فراتر رفته و از همه کاربران دعوت می‌کند تا در قالب یک تجربه چت ساده وارد دنیای ارز دیجیتال شوند ارزهای دیجیتال . Pixelverse با بیش از 15 میلیون بازیکن از زمان عرضه بازی در ماه مارس، به پدیده جدید بازی های تلگرام تبدیل شده است. در زیر به مهمترین سوالاتی که به دنبال آن هستید به تفصیل پاسخ خواهیم داد:

شما باید ماموریت های خود را با هدف جمع آوری و همچنین تقویت ربات ها و در نهایت تبدیل آنها به NFT (به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک) انجام دهید. این بازی ترکیبی بی نظیر از کاوش و استراتژی است و سازندگان قول داده اند با توکن PIXFI از کاربران فعال اکوسیستم بازی تشکر کنند.

پس از راه‌اندازی این مینی‌بازی تلگرام در ژوئن سال جاری، Pixelverse اخیراً با سرمایه‌گذاری موسسات برجسته‌ای مانند دلفی ونچرز و مدیر عامل سابق Nexon جونمو (جیمز) Kwon برای جذب سرمایه، توانست ۵.۵ میلیون دلار برای تامین مالی رشد خود جمع‌آوری کند. این بودجه با هدف بهبود اکوسیستم بازی و گسترش زیرساخت ها هزینه خواهد شد.

Pixelverse در حال حاضر در مرحله نمایش عمومی خود است و به بازیکنان امکان می دهد عناصر اصلی بازی را تجربه کنند و در مورد به روز رسانی های در حال انجام بازخورد ارائه دهند. پس از نسخه دمو یا فاز اول، Pixelverse به مرحله جدیدی می‌رود و ویژگی‌های بیشتری را معرفی می‌کند و بر این اساس دنیای بازی را گسترش می‌دهد.

Pixelverse یک بازی مبتنی بر کوئست با مضمون سایبرپانک است که گیم پلی جذاب را با فناوری بلاک چین ترکیب می کند تا تجربه ای منحصر به فرد و همه جانبه ایجاد کند. بازیکنان می‌توانند با شرکت در ماموریت‌ها و مبارزه با دیگر بازیکنان، توکن‌های PIXFI کسب کنند، که هسته اصلی مدل کسب درآمد بازی را تشکیل می‌دهد. فعالیت ها و چالش های روزانه ارائه شده می تواند امتیاز بیشتری برای کاربران ایجاد کند. ربات های درون بازی در آینده به NFT تبدیل خواهند شد و بازیکنان می توانند ربات های ارتقا یافته خود را به بازیکنان دیگر بفروشند و پول واقعی دریافت کنند.

پیکسل

همانطور که گفته شد این بازی در شهر پر جنب و جوش و روایی زنون ساخته شده است و رابط کاربری تعاملی بازی دقیقاً مطابق با این فضا مخاطب را با بازی درگیر می کند. توکن PIXFI به عنوان یک رسانه مرکزی برای تراکنش‌ها، ایجاد ربات‌های جدید و فعالیت‌های بازار در دنیای Pixelverse عمل می‌کند و از یک اقتصاد غیرمتمرکز و شفاف پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، جامعه کاربران بازی نقش مهمی ایفا می کند. به این ترتیب هر از چند گاهی مسابقات مختلف با جوایز و هدایای واقعی درون بازی برگزار می شود و بازیکنان می توانند با انجام یک سری چالش شانس خود را امتحان کنند. به عنوان مثال، در زمان نگارش مقاله، چالش 220000 دلاری برای 1000 کاربر برتر در نظر گرفته شده است. به این ترتیب، هر چه تعداد اعضای بیشتری با لینک انحصاری شما به بازی بپیوندند، شانس بیشتری برای دریافت جایزه خواهید داشت.

لازم به ذکر است که بازی Pixel Tap اولین ربات تلگرامی است که بازیکنان در آن با بازیکن دیگری رقابت می کنند. به این سبک بازی PvP یا بازیکن در مقابل بازیکن می گویند.

یازده

ویژگی های کلیدی بازی Pixel Tap

چندین ویژگی جالب در بازی Pixel Tap وجود دارد که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت:

ربات استخراج رمز

یک ربات در بازی وجود دارد که برای کار کردن نیازی به هزینه ندارد. فقط باید هر 8 ساعت یکبار وارد بازی شوید و دکمه ادعا را بزنید تا توکن ها را جمع آوری کنید.

سیستم عضویت (ارجاع)

شما 2000 سکه برای دعوت از دوستان خود برای بازی با لینک انحصاری خود دریافت خواهید کرد. اگر دوست شما تلگرام پریمیوم داشته باشد، 10 هزار سکه دیگر دریافت خواهید کرد.

سیستم مبارزه با پی وی پی

شما با رباتی که ساخته اید با بازیکن دیگری رقابت می کنید. بنابراین با ارتقای ربات خود، می توانید شانس خود را برای پیروزی در مقابل حریفان خود افزایش دهید.

پاداش ها و وظایف روزانه.

هر روز وارد بازی شوید و روی تب Task ضربه بزنید. در حال حاضر در این قسمت با دو گزینه روبرو هستید:

گزینه ترکیبی روزانه: برای برنده شدن جایزه، باید ترکیب صحیحی از روبات هایی که به شما نشان داده شده اند را انتخاب کنید. با یک جستجوی ساده در اینترنت و حتی تلگرام می توانید کانال هایی را بیابید که به صورت رایگان پاسخ کمبوهای روزانه را به شما می دهند.

گزینه پاداش روزانه: فقط یک بار در روز می توانید با ضربه زدن روی این بخش، پاداش روزانه را دریافت کنید. اگر یک روز وقفه ایجاد شود و وارد ربات تلگرام نشوید، سیستم پاداش ریست شده و از روز اول دوباره به شما پاداش روزانه داده می شود.

اگرچه گیم پلی بازی بر اساس مبارزه و رقابت با سایر بازیکنان تعریف می شود، اما رتبه بندی بازیکنان بر حسب تعداد عضویت های توصیه شده نشان داده می شود. بنابراین، هر چه تعداد افراد بیشتری را به بازی دعوت کنید، رتبه شما در بازی بالاتر خواهد بود.

بازی Pixelverse در تلاش است تا توکن PIXFI را ارزش گذاری کند و آن را به یک ارز واقعی درون بازی تبدیل کند. در حال حاضر مجموع عرضه توکن های Pixify 5 میلیارد اعلام شده است.

توکن PIXFI در اکوسیستم Pixelverse دارای اهداف متعددی است:

بازیکنان می توانند از Pixify Tokens برای انجام معاملات، ایجاد ربات های جدید و شرکت در نبردها استفاده کنند. توکن Pixify یک جزء حیاتی برای پیشرفت در دنیای بازی در نظر گرفته می شود.

بخشی از توکن‌های مصرف‌شده در بازار به‌طور دائم از طریق یک مکانیسم سوزاندن از گردش خارج می‌شوند و از اقتصاد تورمی حمایت می‌کنند که می‌تواند به تثبیت یا افزایش ارزش توکن در طول زمان کمک کند.

ادغام با فناوری Pixelchain

PIXFI به عنوان یک نشانه کارمزد برای تراکنش‌های روی Pixelchain (بلاک چینی که بازی Pixelverse را تقویت می‌کند) عمل می‌کند. در واقع، این ادغام تراکنش های کارآمد و امن را در بازی تضمین می کند.

با ادغام توکن Pixify با بلاک چین، توسعه و گسترش بازی تسهیل می شود و توسعه دهندگان شخص ثالث تشویق می شوند تا به تقویت و گسترش اکوسیستم کمک کنند.

برای حفظ ارزش توکن، Pixelverse از مکانیسم‌های تورم استفاده می‌کند که در آن بخشی از توکن‌های Pixify مورد استفاده در تراکنش‌ها سوزانده می‌شوند. این فرآیند عرضه کلی PIXFI را کاهش می دهد و به طور بالقوه کمیاب و ارزش آن را در طول زمان افزایش می دهد.

مرحله 1) همچنین می توانید از طریق وب سایت رسمی Pixelverse ثبت نام کنید، اما تلگرام این کار را آسان کرده است. هنگام ورود به ربات تلگرام بازی Pixel Tap باید در بازی ثبت نام کرده و سپس کیف پول دیجیتال TON یا کیف پول بلاک چین را به بازی متصل کنید. ولت توصیه شده نرم افزار Ton Keeper است که برای دانلود در اپ استور و گوگل پلی در دسترس است. برای ورود به ربات رسمی این بازی در تلگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

مرحله دوم) در ابتدا بازی یک ربات رایگان به شما پیشنهاد می کند. از قسمت Fight می توانید با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید. این قسمت ضروری نیست اما به شما کمک می کند سکه های بیشتری جمع آوری کنید. اگرچه اگر ببازید سکه ها را از دست خواهید داد! اگر به دنبال دردسر و ماجراجویی نیستید، هر هشت ساعت یکبار وارد ربات تلگرام شوید و به سادگی یک بار روی دکمه زرد رنگ که عبارت «ادعا» حک شده است ضربه بزنید. همچنین می توانید هر 24 ساعت در بخش Task جوایز روزانه خود را دریافت کنید.

مرحله 3) به طور فعال در جامعه بازی شرکت کنید. به عنوان مثال، اگر یک چالش یا کمپین اجرا می شود، می توانید سعی کنید با رعایت شرایط بازی، پاداش بیشتری دریافت کنید.

مرحله 4) دوستان خود را برای ورود به دنیای این بازی دعوت کنید. البته مراقب باشید که لینک منحصر به فرد خود را از قسمت Invite دریافت کرده و برای آن ها ارسال کنید تا این روند برای شما پاداش جذابی داشته باشد. هر چه دوستان بیشتری را به بازی دعوت کنید، شانس بیشتری برای دریافت ایردراپ خواهید داشت.

چگونه توکن PIXFI بازی Pixelverse را به پول واقعی تبدیل کنیم؟

در زمان نگارش این مقاله هنوز امکان انجام این کار وجود ندارد. در آینده نزدیک گزینه بررسی فعال خواهد شد. به این ترتیب Pixelverse airdrop وارد کیف پول دیجیتالی می شود که به بازی متصل کرده اید. پس از دریافت ایردراپ در صورت نیاز می توانید بخشی یا کل مبلغ را به صرافی های داخلی یا خارجی انتقال دهید و معادل ریالی تتر یا معادل ارزش Pixfy AirDrop دریافت کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کیف پول پیشنهادی برای اتصال به بازی Pixelverse، Ton Keeper است. با این حال، هیچ الزامی برای استفاده از ToneKeeper وجود ندارد و می توان از سایر کیف پول های نرم افزاری مانند MetaMask نیز استفاده کرد. به همین دلیل انتخاب با شماست! فقط به خاطر داشته باشید که برای هزینه انتقال توکن PIXFI، باید مقداری سکه TON یا اتریوم در کیف پول وجود داشته باشد که در حال حاضر دقیقاً مشخص نیست.

آیا قیمت Pixelverse Airdrop رشد خوبی خواهد داشت؟

Pixelverse در مارس 2024 راه اندازی شد و توانست 10 میلیون توکن PIXFI را بین کاربران فعال سیستم خود توزیع کند. با این حال، هنوز برای قضاوت در مورد رشد ارزش و قیمت Airdrop Pixelverse خیلی زود است. این هنوز یک علامت سوال است که آیا در آینده کاربران مایل به خرید ربات‌های بازی با پول واقعی به جای ارتقای دستی آن‌ها خواهند بود یا خیر، و اگر کاربران بازی تراکنش‌های NFT را بپذیرند، قیمت ارز دیجیتال PIXFI احتمالاً رشد زیادی خواهد داشت.

بازی Pixelverse و آینده‌ی احتمالا روشنی که در انتظار ماست!

هدف Pixelverse ایجاد یک محیط بازی مشترک و فراگیر، اولویت دادن به مشارکت جامعه و پاداش دادن به کاربران اولیه است. Pixelverse با سیستم درآمدزایی که در دنیای ارزهای دیجیتال راه اندازی خواهد کرد، به یک بازیگر اصلی در فضای بازی Web3 تبدیل خواهد شد.

Pixelverse با ادامه رشد در فضای بازی برای کسب درآمد، پتانسیل بالایی از خود نشان می دهد. این بازی با گیم پلی ساده، عناصر استراتژیک و جوایز واقعی خود، به سرعت محبوبیت خود را به دست آورده است و احتمالاً در آینده بر محبوبیت آن افزوده خواهد شد. تصمیم توسعه دهندگان برای ادغام با فناوری بلاک چین، تراکنش های امن را تضمین می کند و همچنین اعتماد بازیکنان را به این پروژه افزایش می دهد.

در زمان نگارش این مقاله، توسعه دهندگان قصد دارند ویژگی ها و به روز رسانی های بیشتری را معرفی کنند. ویژگی های جدید هیجان انگیز شامل گسترش به فضاهای NFT و Metaverse است که نویدبخش آینده ای پر جنب و جوش برای Pixelverse است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا