اخبار روز سینما

با این نوشیدنی های لاغری از شر چربی شکم و پهلوهای اضافی خود راحت شوید/عکس

با مصرف این نوشیدنی های لاغری از شر چربی های شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید و زیبایی را به خود هدیه کنید.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

تهیه چای لاغری چربی سوز کار سختی نیست. از آنجایی که این دمنوش ها اغلب از یک یا دو جزء تشکیل شده اند و به همین دلیل به آن ها دمنوش های لاغری سریع خانگی می گویند، برخی از مواد گیاهی روی بدن تاثیر گذاشته و باعث افزایش متابولیسم بدن می شود. علاوه بر این، برخی از انواع دمنوش های گیاهی وجود دارند که می توانند عملکرد دستگاه گوارش را بهبود بخشند و در نتیجه افزایش وزن را متوقف کرده و ما را برای کاهش وزن آماده کنند. برخی از دمنوش های کاهش وزن مانند بابونه نقش مستقیمی در چربی سوزی ندارند، اما می توانند با آرام کردن اعصاب به فرد کمک کنند تا پرخوری نکند. بنابراین هر کدام از این دمنوش‌های لاغری به روش‌های مختلفی در کاهش وزن سریع موثر هستند، تفاوتی که مصرف محصولات طبیعی مانند دمنوش‌های گیاهی در بدن نسبت به انواع قرص‌های شیمیایی دارد. سرعت اثر و همچنین اثرات طولانی مدت آن است.

دمنوش لاغری گیاهی برای پاسخ مناسب نیاز به زمان بیشتری دارد و این مشکل ممکن است افراد را خسته کند. اما از طرفی با نوشیدن روزانه دمنوش گیاهی برای چربی سوزی در دراز مدت به بدن خود آسیبی نمی رسانید و سلامتی تان حفظ می شود در حالی که قرص های شیمیایی اغلب پاسخ و تاثیر سریع تری دارند اما در دراز مدت باعث می شوند مشکلاتی مانند مشکلات کبدی برای افراد.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

چای برای کاهش وزن شکم و پهلو.

در این قسمت چند مدل از طرز تهیه چای برای کاهش وزن را برای شما آورده ایم. این دمنوش ها را به راحتی تهیه کنید و لذت ببرید.

چای لاغری با زنجبیل

زنجبیل یکی از گیاهانی است که طبیعت گرمی دارد و در نتیجه سوخت و ساز بدن شما را سرعت می بخشد، می توانید زنجبیل را به قطعات کوچک برش دهید و پس از خشک شدن فقط یک تکه آن را در چای خود قرار دهید. بهترین زمان برای مصرف چای لاغری زنجبیل زمانی است که اشتهای شما افزایش یافته و می خواهید از آن جلوگیری کنید.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

چای لاغری با دارچین

دارچین، مانند زنجبیل، ویژگی گرمی دارد. اما این تنها ویژگی آن نیست. یکی از خواص چای لاغری دارچین که آن را از بسیاری از انواع چای لاغری متمایز می کند، توانایی آن در کنترل قند خون است. دارچین قند خون را متعادل می کند. در نتیجه افت و افزایش ناگهانی قند خون در فرد ایجاد نمی شود و باعث کاهش میل کاذب به خوردن غذا می شود. نه تنها می توانید این چای لاغری شکم و پهلو خانگی را با آب جوش، چوب دارچین و مقداری دارچین آسیاب شده درست کنید. بلکه می توانید با افزودن چوب دارچین به چای خود از خواص آن بهره مند شوید.

دم کرده چای سبز

چای سبز خاصیت چربی سوزی بالایی دارد و برای از بین بردن چربی شکم و پهلو بسیار مناسب است. برای استفاده از اثر کاهش وزن این چای باید حدود 6 فنجان در روز بنوشید. البته می توانید با افزودن زنجبیل به آن و تهیه چای سبز و چای لاغری زنجبیل اثربخشی آن را به عنوان یک چای چربی سوز افزایش دهید.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

چای ماچا

بسیاری از افراد چای لاغری ماچا را بهترین دمنوش لاغری می دانند و ادعا می کنند که تاثیر زیادی در کاهش وزن و چربی سوزی داشته است. در واقع تاثیر چای ماچا از چای سبز بیشتر است یعنی معادل 10 برابر; اما این بدان معنا نیست که شما می توانید معجزه یا جادو انجام دهید. در هر صورت چای ماچا یک نوشیدنی لاغری برای ران، شکم و پهلو محسوب می شود.

چای لاغری با قهوه سبز

قهوه سبز قهوه خامی است که هنوز بو داده نشده است. قهوه سبز به دلیل داشتن کافئین بالا می تواند متابولیسم را تسریع کند و یک چربی سوز عالی باشد. البته استفاده از چای سبز برای کاهش وزن در کنار غذای رژیمی و ورزش می تواند عملکرد آن را نشان دهد. بهترین زمان برای مصرف چای لاغری قهوه سبز صبح یا قبل از ورزش است.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

چای لاغری هل

هل میوه ای از خانواده زنجبیل است که در انواع مختلفی مانند هل سبز، سفید و سیاه موجود است. هل فیبر زیادی دارد. در نتیجه باعث می شود فرد احساس سیری کند و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. همچنین ملاتونین یکی از عناصر مهم این چای برای لاغری شکم و پهلوها عالی است و باعث چربی سوزی طبیعی می شود. استفاده از هل در کنار یک برنامه غذایی سالم می تواند در کاهش وزن و لاغری بسیار مفید باشد.

چای لاغری ریبوز

آنتی اکسیدان های موجود در ریبوز بیشتر از چای سبز و سیاه است. قرمز به دلیل آنتی اکسیدان هایی که رادیکال های آزاد را از بین می برند، شناخته شده است. افرادی که دوست دارند بعد از غذا چای بنوشند می توانند از این چای برای جلوگیری از جذب آهن توسط بدن استفاده کنند. این چای تا 22 درصد از تشکیل چربی در بدن جلوگیری می کند.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

دمنوش لاغری گل محمدی

اگر رژیم بگیرید، بدن آب زیادی از دست می دهد. رزماری با ترکیبات خود می تواند به کلیه ها کمک کند تا سدیم بیشتری از بدن دفع کنند و منجر به سم زدایی شود. همچنین، رزماری به هیدراته نگه داشتن بدن کمک می کند. یعنی مانع از دست دادن آب بدن می شود.

نوشیدنی لاغری جینسینگ

انواع مختلفی از جینسینگ از آسیایی گرفته تا آمریکایی وجود دارد. این ماده متابولیسم بدن را به سمت دفع چربی ها هدایت می کند. همچنین اگر در طول روز از این ماده استفاده کنید، انرژی بدن شما را بالا نگه می دارد و می توانید به راحتی ورزش کنید. علاوه بر این، جینسینگ به تعادل قند خون کمک می کند و منجر به یک سبک زندگی سالم می شود.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

دمنوش لاغری قاصدک و نعنا

این چای عملکرد کبد و سلامت آن را حفظ می کند. کبد وظیفه سم زدایی بدن را بر عهده دارد، بنابراین نقش بسیار مهمی در متابولیسم دارد. سلول های کبد چربی ها را تجزیه کرده و انرژی آنها را برای بدن مصرف می کنند. در نهایت منجر به متابولیسم بدن و تنظیم اشتها خواهد شد. استفاده از چای قاصدک و نعناع برای محافظت از کبد در این زمینه بسیار مفید است.

چای لاغری کرفس و چای سبز

چای کرفس و چای سبز همانطور که از نام آن مشخص است از ترکیب کرفس و چای سبز تهیه می شود. هر کدام از این مواد مزایا و خواص خاص خود را دارند و ترکیب آنها بر مزایای آنها می افزاید. کرفس به خودی خود یک گیاه مغزی محسوب می شود که به طور گسترده ای به عنوان یک گیاه موثر برای کاهش وزن استفاده می شود. چای سبز همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که با افزایش متابولیسم بدن باعث چربی سوزی می شود. بنابراین کرفس و چای سبز تاثیرات زیادی در چربی سوزی و کاهش وزن دارند.

تاثیر بسیار زیاد این دمنوش در کاهش وزن آن را به عنوان یک داروی لاغری شناخته شده است. تهیه این داروی لاغری نیز بسیار آسان است. برای این کار باید ۲ قاشق چایخوری چای سبز را با نصف قاشق چایخوری پودر برگ کرفس ترکیب کنید و مواد را در یک لیوان آب جوش بریزید. سپس حدود 5 دقیقه به مواد زمان بدهید و سپس نوشیدنی لاغری شما آماده است. برای طعم دادن به چای کرفس و چای سبز می توانید کمی زیره یا زعفران به چای خود اضافه کنید.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

چای لاغری زیره سبز

زیره یک ادویه پر مصرف است که در بسیاری از غذاهای ایرانی استفاده می شود و علاوه بر طعم و عطر خوب، خواص و فواید بسیاری نیز دارد که همه اینها در چای زیره وجود دارد. اگر به دنبال یک دمنوش چربی سوز قوی برای شکم و پهلو هستید، پیشنهاد می کنیم از دمنوش زیره استفاده کنید. این چای به کاهش وزن شما کمک می کند. چای زیره را می توان معجون تقویت کننده سیستم ایمنی نامید و فواید دیگری مانند تقویت پوست، کمک به سلامت قلب، بهبود سیستم گوارش و … دارد.

زیره به دلیل تاثیری که در کاهش سطح کلسترول دارد و همچنین در کاهش چربی خون باعث افزایش چربی سوزی در بدن می شود. زیره دارای ترکیبات موثر بسیاری از جمله فیبر است. الیاف زیره دارای خواصی است که اشتها را کاهش می دهد و باعث می شود فرد برای مدت طولانی تری احساس سیری کند. فیبر موجود در زیره و همچنین اثر آن در کاهش اشتها باعث شده است که آن را چای لاغری نامیده اند.

با این نوشیدنی های لاغری از شر شکم و پهلوهای اضافی خود خلاص شوید

نوشیدنی لاغری بلوبری

زغال اخته میوه ای بسیار خوشمزه است که منبع بسیار غنی فیبر به حساب می آید و سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین C و پتاسیم است. افزودن میوه کرن بری به رژیم غذایی روزانه سلامت بدن فرد را تضمین می کند. این میوه منبع غنی آنتی اکسیدان است که نقش بسیار موثری در مبارزه با رادیکال های آزاد مضر دارد و در نتیجه احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان را کاهش می دهد.

جالب است بدانید هیچ میوه ای به اندازه بلوبری نمی تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد! افزایش متابولیسم بدن به دلیل مصرف منظم زغال اخته تاثیر مستقیمی در کاهش وزن دارد به همین دلیل چای بلوبری را یکی از دمنوش های لاغری فوق العاده می دانند. چای زغال اخته علاوه بر اینکه در کاهش وزن موثر است، حرکات روده را تنظیم می کند و به درمان یبوست کمک می کند. به طور کلی، چای بلوبری سرعت کاهش وزن را در افراد افزایش می دهد، بنابراین اگر می خواهید وزن کم کنید، فراموش نکنید که چای بلوبری را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

بهترین زمان برای مصرف چای لاغری

دمنوش های لاغری برای کاهش وزن بسیار موثر هستند اما این لاغری در صورتی محقق می شود که تمام توصیه های مربوط به مصرف دمنوش های مورد نظر خود را رعایت کنید. یکی از این نکات توجه به بهترین زمان مصرف چای لاغری است. به طور کلی، تعیین بهترین زمان برای مصرف چای لاغری تا حد زیادی به نوع چای و همچنین هدف شما از مصرف آن بستگی دارد. به طور کلی، بهتر است چای هایی را که برای کاهش وزن استفاده می کنید در ساعات میان وعده بنوشید. بیشتر دمنوش های لاغری بر اشتها اثر می گذارند و با کاهش اشتها و میل به خوردن، کالری دریافتی را کاهش داده و در نهایت وزن را کاهش می دهند. به همین دلیل بهتر است این گروه از چای ها را در وسط غذا مصرف کنید تا میل به خوردن بیشتر کاهش یابد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا