دانستنی ها

با این عرق به راحتی لاغر شوید!

ورزش و پیروی از یک رژیم غذایی سالم راه های موثر و خوبی برای کنترل چربی شکم است. راه حل های ویژه دیگری وجود دارد که می توانید در خانه از آنها برای خلاص شدن از شر چربی های شکم و پهلو استفاده کنید و زندگی سالم تری داشته باشید.

به گزارش بهداشت نیوز، چربی شکم و پهلو باعث چاقی در افراد می شود. چاقی می تواند خطر ابتلا به بیماری های دیگر مانند دیابت، بیماری قلبی، سکته، فشار خون بالا، بیماری کیسه صفرا، فلج، آرتریت، بیماری کلیوی، بیماری کبد چرب، سرطان و مشکلات بارداری را افزایش دهد.

درمان چربی شکم و پهلو با کاسنی

عرق کاسنی خاصیت خنک کنندگی دارد و فیبر زیادی دارد و فیبر موجود در عرق کاسنی تخلیه معده را کند می کند. بنابراین کاسنی اشتها را سرکوب می کند. کاسنی همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و قسمت زیادی از سیستم ایمنی بدن به عملکرد روده ها بستگی دارد که در مصرف عرق کاسنی موثر است.

چگونه از عرق کاسنی استفاده کنیم؟

بهترین زمان مصرف چای گیاهی کاسنی برای لاغری شکم و پهلو صبح و قبل از صبحانه است. اگر نیم ساعت قبل از صبحانه مدام یک لیوان عرق کاسنی بنوشید، قطعا در عرض یک ماه تا ۴۵ روز اثر لاغری معده را احساس خواهید کرد.

مصرف زیاد کاسنی

مصرف زیاد عرق کاسنی برای بهره مندی از فواید آن ممکن است به برخی از اعضای بدن آسیب برساند و افرادی که دارای شاخص توده بدنی بالا هستند ممکن است به دلیل استفاده از عرق کاسنی و سایر گونه های گیاهی دارویی تغییری در وزن خود نداشته باشند. خودت را احساس نکن

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا