اخبار روز

با این روش میزان یارانه خود را افزایش دهید


به گفته مانی بان، یارانه کمک مالی و حمایتی است که دولت به اقشار کم درآمد جامعه ارائه می کند.

دهک های درآمدی یکم تا هفتم مشمول دریافت یارانه می توانند با خرید از 210 هزار فروشگاه متصل به شبکه «شما»، 220 هزار تومان اعتبار علاوه بر مبلغ یارانه دریافت کنند.

برای این کار کافیست در مرحله اول برنامه “your” را نصب کنید. با مراجعه حضوری، فرد می تواند به راحتی نزدیکترین سوپرمارکت و فروشگاه را از بین بیش از 210000 فروشگاه بزرگ و کوچک بر روی نقشه موجود بیابد و پس از مراجعه خرید خود را انجام دهد.

در روش دوم نیازی به مراجعه حضوری نیست. آنها می توانند به بخش سوپرمارکت مراجعه کرده و با استفاده از اپلیکیشن اسنپ مارکت و دیجی کالا خرید خود را انجام دهند.

در هر مورد، فرد می تواند 11 قلم کالا را از سبد خرید و یارانه تشویقی را به عنوان اعتبار به حساب خود دریافت کند. البته در این خرید دست ما بسته نیست. به عنوان مثال اگر در سبد یارانه گوشت منجمد وجود داشته باشد، اما فرد قصد خرید گوشت ماهیچه ای را داشته باشد، مابه التفاوت قیمت گوشت منجمد و گوشت ماهیچه داغ باید توسط خود شخص پرداخت شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا