دانستنی ها

آب کردن شکم با چند حرکت کاربردی و ساده!

آیا می خواهید وزن کم کنید و چربی های اضافی اطراف شکم خود را بسوزانید؟ احتمالا همه این را می خواهند. پس بهترین و ساده ترین راه برای صاف کردن شکم چیست؟

توصیه ما این است که برای کاهش وزن و کاهش وزن هر روز یک ورزش کوچک را شروع کنید. در اینجا ما برخی از ساده ترین تمرینات روزانه را برای زنان برای از بین بردن چربی شکم ارائه کرده ایم.

فعالیت بدنی روزانه برای از بین بردن چربی های شکم بسیار مهم است زیرا باعث افزایش کالری سوزاندن بدن می شود. با ورزش کردن، در طول زمان کالری کمتری مصرف می کنید، به این معنی که کالری دریافتی از طریق غذا و نوشیدنی کمتر از کالری می شود و سپس شروع به کاهش وزن می کنید.

علاوه بر این، تمرینات روزانه باعث افزایش عضلات، قدرت، سلامت استخوان و مفاصل و سلامت قلب و عروق می شود، بنابراین بهتر و سالم تر خواهید بود.

پیاده روی

اگر می خواهید تناسب اندام بمانید یا چربی شکم خود را از بین ببرید و سلامت کلی خود را بهبود ببخشید، هر روز پیاده روی کنید. اگرچه این ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما به شما در سوزاندن کالری و کاهش چربی شکم در طول زمان کمک می کند. هر روز حداقل 30 دقیقه پیاده روی کنید. اگر نمی توانید این کار را یکجا انجام دهید، آن را در طول روز پخش کنید.

باکس اسکوات

اسکات روشی عالی برای سوزاندن کالری و آب کردن چربی است. شما همچنین می توانید این کارها را هر روز انجام دهید، خواه چند ست در طول روز باشد یا یک تمرین واقعی.

اگر تکنیک مناسب را بلد نیستید یا مربی خوبی ندارید که شما را راهنمایی کند، اسکات باکس راهی عالی برای یادگیری فرم خوب و رسیدن به اندام است.

جلوی یک جعبه، نیمکت یا صندلی کوتاه بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید و انگشتان پا کمی بیرون آمده باشند. حرکت را با دراز کشیدن به پشت و باز کردن زانوها آغاز کنید. خود را پایین بیاورید و پشت خود را صاف نگه دارید.

لحظه ای روی سطح بنشینید و سپس فوراً پاشنه های خود را فشار دهید تا بایستید و زانوها را از هم باز نگه دارید. در کادر «ساده ننشین». در حالت اسکوات بمانید و قبل از اینکه دوباره بایستید، یک ثانیه مکث کنید.

پل باسن

پل‌های گلوت برای تقویت پشت، ساختن پاهای قوی‌تر و تقویت مغز شما عالی هستند. این حرکت حتی وضعیت شما را بهبود می بخشد تا شکم شما بیش از حد بیرون نیاید. شما می توانید این کار را در هر جایی انجام دهید و بسیار ساده است.

روی زمین دراز بکشید، زانوهای خود را خم کنید و پاهای خود را صاف روی زمین قرار دهید. از پاشنه های خود شروع کنید و باسن خود را فشار دهید تا باسن خود را بالا بیاورید. این حرکت را تا جایی که ممکن است در ست های بیشتری تکرار کنید.

حرکت Pull apart با باند مقاومتی

می توانید این حرکت را برای بهبود وضعیت بدن خود امتحان کنید. این بند مقاومت، شانه های گردی را که از استفاده از رایانه یا تلفن در تمام طول روز به وجود می آیند، معکوس می کند. برخلاف تمرینات سنگین، آن‌ها به اندازه‌ای سبک هستند که می‌توانید هر روز آن‌ها را انجام دهید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

یک نوار ورزشی به اندازه عرض شانه بردارید و آن را در سطح سینه نگه دارید. آرنج خود را قفل نگه دارید. با فشردن تیغه های شانه خود به هم و حرکت دادن باند از هم تا زمانی که بازوهایتان 180 درجه باز شوند، شروع کنید. کمر خود را خم نکنید.

طناب بازی

طناب زدن فقط برای بچه ها نیست! این تمرین برای تقویت سلامت قلب و عروق و سوزاندن کالری عالی است. این ممکن است باعث آب شدن چربی شکم شما شود. حتی اگر فقط می پرید، این حرکت به طور شگفت انگیزی شما را مجبور می کند که حالت یا تکنیک مناسبی داشته باشید.

روزی چند دقیقه با طناب بپرید و به تدریج با توجه به توانایی خود مدت زمان و پیچیدگی را افزایش دهید.

سگ پرنده

“سگ پرواز” نامی عجیب برای این حرکت است. باسن و ستون فقرات شما را هدف قرار می دهد و در عین حال هماهنگی و تعادل شما را بهبود می بخشد. این تکنیک را هر روز انجام دهید تا بتوانید پیشرفت ثابتی داشته باشید.

باند مقاومتی خم شده

این تکنیک ها برای چربی سوزی عالی هستند زیرا عضلات زیادی را به طور همزمان هدف قرار می دهند. می توانید این حرکت ساده را با استفاده از نوارهای مقاومتی انجام دهید و چربی های شکم خود را بسوزانید.

روی یک نوار مقاومتی بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید و یک سر آن در هر دست باشد. زانوهای خود را کمی خم کنید و باسن خود را خم کنید تا نیم تنه تقریباً موازی زمین شود. پشت خود را صاف نگه دارید، تیغه های شانه خود را سفت و صاف کنید و تا جایی که می توانید ست های این حرکت را انجام دهید.

منبع: ایسنا

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا