اخبار روز

با این اقدامات 5 میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید


به گزارش مانیبان، خبر راه اندازی همستر کامبت در شبکه بلاک چین تون، این امید را ایجاد کرده که توکن همستر در صرافی ها ظاهر شود و کاربران در تلاش هستند تا کمبود بازی Notcoin را جبران کنند. به خصوص که توکن NOT در 24 ساعت گذشته 100 درصد افزایش قیمت داشته است. برای شروع بازی و جمع آوری سکه از ربات تلگرام Hamster Combat می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

Hamster Combat یک بازی کلیکی در تلگرام است که ادعا می کند به زودی در صرافی های معتبر ظاهر می شود. از زمانی که خبر همکاری این پروژه با بلاک چین TON منتشر شد، اعتبار همستر افزایش یافت. کاربران می توانند سکه های بیشتری جمع آوری کنند و با ضربه زدن روی صفحه و انجام کارها و وظایف خاص، وضعیت خود را بهبود بخشند.

همچنین می توانید با دعوت از دوستان خود به مبارزه با ربات همستر، سکه های رایگان دریافت کنید. برای جذابیت بیشتر رقابت، سازندگان بازی بخشی به نام Mine را طراحی کرده اند که در آن می توانید هر ساعت با به روز رسانی یک سری کارت، سکه های بیشتری استخراج کنید.

یکی یکی از جالب ترین قسمت های بازی همستر کمبت کارت های ترکیبی است. کاربران می توانند هر روز کارت های ترکیبی را در بخش Mine خریداری کنند و 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنند. متاسفانه یکی یکی از مشکلات کاربران پیدا کردن کارت های ترکیبی و باز کردن قفل آنهاست.

در بخش استخراج چهار زیرمجموعه به ترتیب زیر پیدا می کنیم:

بازارها

روابط عمومی و تیم

مجاز

ویژه

به طور معمول، کارت های ذکر شده در چهار قسمت بالا قرار می گیرند و دسترسی به آنها مستلزم یک سری ارتقاء است که گاهی اوقات روند را گیج می کند. اگر هنوز عضوی از خانواده میلیون هامستر نیستید، سریعا از طریق لینک زیر وارد شوید.

با پیدا کردن 3 کارت منطبق، می توانید سطح خود را یک مرحله ارتقا دهید و 5000000 سکه جایزه دریافت کنید. البته توصیه ای که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که همیشه نسبت هزینه به درآمد را در ترکیب روزانه کنترل کنید. (برای یافتن 5 میلیون سکه که ارزشش را ندارند، ممکن است هزینه ای بپردازید)

امروز شانزدهم است خرداد در ماه 1403، سه حرف ترکیب شده عبارتند از:

کارت ترکیبی روزانه همستر کمبت

کارت پول 20/20 در بخش PR&Team

کارت بازارهای پیش بینی در بخش بازارها

کارت عبور پیرانا اجماع در بخش ویژه

ممکن است مجبور شوید کارت‌های دیگر خود را برای دریافت کارت ارتقا دهید. برای مثال برای باز کردن قفل کارت مدیر عامل باید به قسمت Legal رفته و کارت KYC را آپدیت کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا