با اکران فیلم سینمایی «زودپاز» به کارگردانی بازتاب آنلاین که اولین تجربه کمدی نوید محمدزاده محسوب می شود و اضافه شدن فیلم سینمایی «هفتاد سی» به کارگردانی و اجرای بهرام افشاری و بازی هوتن شکیبا شاهد رقابتی جذاب خواهیم بود. . بین سه دوست و دوستان قدیمی روی پرده سینما خواهیم بود.

به گزارش بازتاب آنلاین، امروز سینمای ایران در دست کمدی های رنگارنگی است که در گیشه سیطره دارند. این فیلم‌ها محل زندگی ستارگان سینمای ایران هستند که اکنون در کمدی‌های روی پرده تلاش کرده‌اند. اما آنچه مهم است رقابت سه بازیگری است که اگرچه اکنون محبوب ترین ستاره های سینمای ایران هستند. اما خاستگاه اصلی آن تئاتر است. رقبای امروزی هم رفقای دیروز و امروز هستند و همین باعث می شود زیبایی و التهاب این مسابقه به چشم بیاید.

بعد از «پوست سرخ» هیچ فیلمی از نوید محمدزاده پخش نشد. بعد از مدت ها با زودپز روی پرده می آید

زمان زیادی از آن روزی که نوید محمدزاده، هوتن شکیبا و بهرام افشاری به دور از هیاهوی ستاره شدن، فرش قرمزها و فلاش عکاسان در سالن های کوچک اجرا کردند و چهره به چهره با مردم، هنر اصیل تئاتر زندگی کردند، نگذشته است. . همان سالن هایی که حالا ستاره های فردا را در خود جای داده اند.

«نوید محمدزاده» در روزهای آینده همراه با فیلم «زودپاز» اکران می شود. این اولین فیلم اکران شده نوید پس از «پوست سرخ» است. پس از آن فیلم، او در سه نمایش دیگر (برادران لیلا، شب در دیوار و فریق) بازی کرد که هیچ کدام از آنها رنگی روی پرده ندیدند و از بین رفتند. حتی اگر این اتفاق نمی افتاد، این سه فیلم شانس چندانی برای اکران نداشتند.

با اکران فیلم های «زودپاز» و «هفتادسی» اتفاق جالبی می افتد. مسابقه دوستان قدیمی؛ نوید، بهرام و هوتن
بهرام افشاری به عنوان یکی یکی از پردرآمدترین ستاره های سینما، او با اولین تجربه خود به عنوان کارگردان ظاهر خواهد شد.

او حالا با «زودپاز» به کارگردانی «بازتاب آنلاین» به سینما بازگشته و اولین تجربه خود را در ژانر کمدی با محسن تنابنده رقم زده است. اما دو دوست دیگر از این مثلث پر از رفاقت در همان فیلم همبازی می شوند. بهرام افشاری و هوتن شکیبا به زودی با «هفتاد سی» و در فاصله کمی از «زودپاز» روی پرده خواهند رفت. فیلمی که باید آن را اولین تجربه کارگردانی بهرام افشاری دانست. اکنون یکی او یکی از پردرآمدترین ستاره های سینمای ایران است و به نظر می رسد راه خود را پیدا کرده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما