اخبار روز سینما

با انتشار تریلر رسمی، بازیگران فصل دوم سریال Squid Game معرفی شدند

ما سعی کردیم در مقاله با انتشار تریلر رسمی، بازیگران فصل دوم سریال Squid Game معرفی شدند

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بازیگران فصل دوم سریال Squid Game آنها با نمایش یک تریلر رسمی ارائه شدند. سری جدید سری بازی های ترکیبی ترسناک به زودی منتشر می شود.

شبکه پخش و پخش فیلم نتفلیکس با انتشار تریلر رسمی برای بازیگران فصل دوم سریال Squid Game سریال Unveiled The Squid Game یک سریال کره ای با موضوعی جذاب و البته رده سنی بالا می باشد. هم اکنون فصل دوم این سریال هیجان انگیز در حال انجام است و اولین تریلر رسمی آن منتشر شده است.

بازیگران فصل دوم سریال Squid Game مشخص شدند

سری بازی های مرکب در سال 2021 از شبکه نتفلیکس پخش شد و به موفقیت بی سابقه ای دست یافت و هم اکنون فصل دوم این سریال در دست ساخت است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لیست بازیگران فصل دوم سری بازی های ترکیبی شناسایی و معرفی شده اند. نتفلیکس در جریان برنامه Tudum تریلر فصل دوم سریال Squid Game را منتشر کرد که در آن شاهد معرفی بازیگران فصل جدید این سریال بودیم.

لی جونگ جائه در نقش سونگ گی هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این هو، وی هاجون در نقش هوانگ جون هو، و گونگ یو به عنوان بازاریاب و استخدام کننده برای ایفای نقش این بازیکن، از جمله آنها اولین فصلی هستند که آن ها را بازی می کنند. بازگشته اند تا دوباره در فصل دوم سریال Squid Game بازی کنند. علاوه بر این، Im Shi-wan، Kang Ha-noul، Park Sung-hoon و Yang Dong-gun از جمله بازیگران جدیدی هستند که قرار است در فصل دوم این مجموعه بازی ترکیبی ظاهر شوند. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

مجموعه بازی های ترکیبی داستان بازی مرگ و زندگی را دنبال می کند که برنده این رقابت مرگبار 38.5 میلیون دلار جایزه خواهد داشت. در هر صورت اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل دوم در دسترس نیست و تریلر منتشر شده بیشتر مملو از فیلم های فصل اول است و هیچ فیلم خاصی از فصل دوم به نمایش نمی گذارد. هوانگ دونگ هیوک، نویسنده، کارگردان و خالق سری بازی Squid Game نیز برای فصل دوم این مجموعه بازی کامپوزیت بازمی گردد.

به گزارش نتفلیکس، حدود 142 میلیون کاربر این شبکه در 4 هفته اول انتشار سریال Squid Game، فصل اول آن را تماشا کردند که سریال را پر کرد. پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس سری بازی های ترکیبی به عنوان پربیننده ترین سریال نتفلیکس در 94 کشور از جمله ایالات متحده تبدیل شده است. سریال Squid Game تولید شده در 9 قسمت محصول کره جنوبی است و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند.

انتظار می رود فصل دوم سریال Squid Game در سال 2024 از نتفلیکس پخش شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا