اخبار روز

با افتتاح حساب نمایندگی در این بانک پاداش دریافت کنید

افراد وام فوری که دارای حساب بانکی پروکسی هستند مهر ایران در صورت ثبت نام برای پیش فروش محصولات ایران خودرو می تواند 80 میلیون وام بدون بهره دریافت کند.

به گزارش تجارت نیوز، بانک مهر ایران به مشتریان شرکت کننده در پیش فروش محصولات ایران خودرو بدون نیاز به ضامن، بدون بهره و بدون نیاز به موجودی حساب، تسهیلات ویژه ای ارائه می دهد.

80 میلیون وام بانکی مهر مالک ایران کیست؟

افرادی که قصد شرکت در طرح پیش فروش ایران خودرو را دارند باید دارای حساب نمایندگی بوده و مبلغ 230 میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند. هنوز هم افراد از حساب نماینده بانک مهر اگر ایران با واریز 150 میلیون تومان به این حساب از این مبلغ برای مسدودسازی استفاده کند، می تواند مابه التفاوت این مبالغ یعنی 80 میلیون تومان وام قرض الحسنه را بدون ضامن و با کارمزد صفر درصد دریافت کند.

این وام 80 میلیون تومانی و همچنین سپرده 150 میلیون تومانی متقاضیان بلافاصله پس از اعلام نتایج توسط شرکت ایران خودرو تسویه و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

مراحل افتتاح حساب بانکی نماینده مهر ایران

متقاضی برای نمایندگی حساب خود باید به قسمت نمایندگی سایت بانک مراجعه کند مهر ابتدا ایران شوید، کارگزار خود یعنی شرکت ایران خودرو را انتخاب کنید و سپس با تکمیل مرحله اعتبار سنجی نمایندگی خود را ثبت کنید. با تایید قوانین و مقررات، سپرده گذار می تواند رسید مجوز را برای حساب خود دریافت و چاپ کند.

شایان ذکر است با توجه به اطلاعیه شرکت خودروسازی ایران خودرو امکان برداشت و رفع انسداد وجوه مسدود شده تا پایان مهلت ثبت نام وجود ندارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا