اخبار روز

با افتتاح حساب در این بانک خصوصی وام یک روزه بگیرید

وام | متقاضیان واجد شرایط می توانند با افتتاح حساب در این بانک وام طرح افرا بانک سینا را دریافت کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

طرح افرا بانک سینا برای اشخاص حقوقی در نظر گرفته شده است که می توانند پس از 30 روز هر روز 17 درصد از مبلغ سپرده خود را با واریز روزانه به حساب خود دریافت کنند. بازپرداخت وام افرا یک ماه پس از دریافت وام انجام می شود و نرخ سود آن 23 درصد است.

جزئیات وام طرح بانک سینا افرا

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید در بانک سینا حساب باز کنند. این حساب می تواند یک حساب جاری یا یک وام پس انداز باشد.

سپس تحت عنوان Deposit مبلغی را به حساب او واریز می کنید که حداقل باید بین یک تا 30 ماه در حساب خواب باشد تا پلن افرا نیز لحاظ شود. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده می تواند آن را تغییر دهد.

همچنین شخص حقوقی برای اطمینان از قابلیت بازپرداخت باید دارای پروانه کسب باشد و هیچ گونه بدهی به بانک یا چک نقدی نداشته باشد.

سقف این وام چگونه تعیین می شود؟

بانک سینا سقف مشخصی برای طرح افرا اعلام نکرده است، اما نسبتی نسبی بین مبلغ وام و مبلغ سپرده تعیین کرده است تا هر چه میزان سپرده بیشتر باشد سقف وام نیز بیشتر می شود.

این نسبت 17 درصد در روز است، یعنی هر روز واریز به حساب، این نسبت 17 درصد بیشتر از روز قبل است.

نرخ سود و بازپرداخت طرح افرا چقدر است؟

بانک سینا برای این طرح وام سود ۲۳ درصدی در نظر گرفته است. ضمناً مدت بازپرداخت دقیقاً 30 روز پس از دریافت مبلغ وام می باشد.

ضمناً این طرح شامل 200 هزار تومان هزینه اضافی برای تشکیل پرونده بانکی و مراحل اعتبار سنجی می باشد./تجارت نیوز

جزئیات وام طرح بسته گندم بانک کشاورزی

گندمکاران در صورت ارائه ضامن رسمی و وام کاری می توانند وام 200 میلیون تومانی با سود 17 درصد از بانک کشاورزی تحت عنوان تسهیلات بسته گندم دریافت کنند.

بانک کشاورزی در قالب طرح بسته گندم وام 17 درصدی تا سقف 200 میلیون تومان پرداخت می کند. این طرح ویژه گندمکاران طراحی شده است و می توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب از این تسهیلات بهره مند شوند.

متقاضی این وام باید با ارائه ضامن رسمی و یا وام کاری، امنیت لازم برای پرداخت بدهی اقساط را در اختیار بانک قرار دهد. البته بانک باید اطمینان حاصل کند که متقاضی به بانک بدهی نداشته و سابقه مفقودی چک نداشته باشد.

برای اخذ طرح بسته گندم بانک ارضی، داشتن حساب وام بلند مدت یا کوتاه مدت الزامی است. ضمناً متقاضی باید مبلغی را تحت عنوان سپرده به حساب خود واریز کند. البته بانک کشاورزی بسته به نوع سپرده سود پرداخت می کند و نرخ سود منوط به مصوبه شورای پول و اعتبار است.

مبلغ سپرده در بانک نیز مسدود نیست و وام گیرنده می تواند آن را برداشت یا افزایش دهد، اما حداقل سه تا دوازده ماه از افتتاح آن می گذرد.

میزان تسهیلات بسته گندم بانک ارضی چگونه تعیین می شود؟

نسبت مبلغ وام به میانگین مبلغ سپرده در طرح بسته گندم بانک کشاورزی بسته به مدت بازپرداخت و میانگین حساب بین 150 تا 350 درصد است.

به عنوان مثال اگر کشاورزی میانگین حساب 10 میلیون تومانی داشته باشد با احتساب حداکثر افزایش 350 درصدی می تواند 35 میلیون تومان سرمایه گذاری دریافت کند.

جدول زیر ضریب تسهیلات این طرح را با توجه به شرایط سپرده و بازپرداخت نشان می دهد.















نوع سپرده

نوع محصول

سقف پرداخت

نوع موسسه

شرایط بازپرداخت

کوتاه مدت

6 ماه (17%)

150%

سرمایه در گردش

6 ماه

مدت زمان طولانی

1 ساله

120%

حداکثر یک سال / بدون بلوک سپرده / یک ماه قبل از سررسید سپرده

2 ساله

110%

3 ساله

100%

نوع سپرده

نوع محصول

میانگین زمان

نوع موسسه

عامل برابری

مدت بازپرداخت (ماه)

کوتاه مدت

گندم کوتاه مدت 5 درصد

۳

سرمایه در گردش

150%

۳

۶

300%

۶

12.

350%

12.

۶

مرابحه حداکثر 200 میلیون تومان

200%

24.

12.

250%

36

شرایط بازپرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی برای این طرح تسهیلات نرخ سود 17 درصد و بازپرداخت بین سه تا 36 ماه تعیین کرده است. با احتساب سقف وام 200 میلیون تومانی، نرخ سود 17 درصدی و مدت بازپرداخت 36 ماهه، اکنون وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه هفت میلیون و 130 هزار تومان به بانک بپردازد.

در پایان دوره اقساط، وام گیرنده باید مبلغ 256 میلیون و 799 هزار تومان را به بانک بازپرداخت کند که 56 میلیون و 699 هزار تومان آن نشان دهنده سود بانک کشاورزی از این تسهیلات است.

هزینه های اضافی این پروژه شامل 100000 تومان برای ارسال فایل و اعتبار سنجی می باشد./تجارت نیوز

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا