اخبار روز

با افتتاح حساب حداقل 100000 تومان وام بگیرید

اعتبار یکی از ترفندهای دنیای تجارت برای ایجاد آسایش در زندگی افراد است و امروزه یکی از راه حل هایی است که افراد برای تامین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود از آن استفاده می کنند. وام بانکی مجموعه ای از اعتبار خوب و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. می تواند خاموش شود وام بانک باید به عنوان وجوه کمکی بهره مند شود

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارکاران به افرادی اعطا می شود که دارای معرفی نامه از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد بوده و دارای مجوز از یکی از این موسسات باشند.

مشتریان بانک رفاه کارگران که نیاز به وام ۱۵۰ میلیون تومانی این مجموعه دارند، بر حسب دسته بندی، علاوه بر ارائه معرفی نامه، ملزم به سپرده گذاری قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه هستند. در کنار افتتاح حساب مذکور، حداقل 100000 تومان باید در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات یک وام خوب بدون بهره و فقط با کارمزد چهار درصد است. ضمانت اصلی اخذ این امداد، داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت بازپرداخت 84 ماه است. ضروری است

بسته به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان می باشد. سود کل سرمایه گذاری 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و مبلغ کل سرمایه گذاری و سود آن 172 میلیون و 286 هزار و 960 تومان خواهد بود.

بانک رفاه از چه زمانی شروع به کار کرد؟

بانک رفاه کارگران در سال 1338 با هدف سرمایه گذاری و بهره برداری از صندوق های بیمه کارگران برای کمک به رفاه و ایجاد امکانات لازم برای رفع نیازهای قشر کارگر آغاز به کار کرد. اولین شعبه از این مجموعه ششم فروردین از سال 1340 در تهران و اصفهان شروع به کار کرد. این مجموعه با کمک 10483 کارمند و 1150 شعبه فعال در سراسر کشور، انواع خدمات مجاز مالی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

وام 200 میلیون تومانی از بانک ملت

افرادی که سپرده قرض الحسنه در شعبه بانک ملت دارند و می خواهند برای خرید اجناس مختلف اعتبار بگیرند، می توانند از برنامه «حامی» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه مزازر و به نقل از دسته بندی، مشتریان بانک ملت که فاقد نقدینگی برای خرید کالاها و محصولات مختلف هستند، می توانند برای دریافت وام 200 میلیون تومانی و خرید از فروشگاه های قراردادی این بانک اقدام کنند. ویژگی های حامی کارت در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان اعطا می شود. افرادی که هنوز از این طرح استفاده نکرده اند می توانند از این فرصت استفاده کنند. ضمانت اصلی اخذ این امداد، داشتن ضامن رسمی است. نرخ سود این وام بسته به مدت زمان متفاوت است و حداکثر 18 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه است.

با احتساب مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

اهداف بانک ملت چیست؟

بانک ملت یکی از بهترین بانک های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرد و این مجموعه با هدف دستیابی به اهدافی از جمله رشد و بهره وری بانک ها، سودآوری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناسایی نیازها و دسته بندی مشتریان و فرآیندهای مرتبط با سود و … می باشد.

بانک ملت تاکنون موفق به کسب تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال 1395، عنوان سومین شرکت برتر کشور در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی در سال 1394 و … شده است.

مبلغ وام و سپرده مسکن دو برابر شده است

مدیرکل بسیج منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت نوسازی شهری ایران از افزایش 100 درصدی وام و سپرده مسکن در بافت های فرسوده خبر داد و گفت: میزان این وام در شهرهای بزرگ به 120 میلیون تومان و در سایر شهرها به 90 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیرحسین ثروتجو از افزایش 100 درصدی وام سپرده مسکن در بافت های فرسوده خبر داد و گفت: مالکان املاک مسکونی در مناطقی که برای بازسازی در نظر گرفته شده اند، می توانند در حین بازسازی و بهسازی منازل، تسهیلات سپرده مسکن موقت برای اجاره آپارتمان دریافت کنند.

وی افزود: مبلغ این وام برای هر پلاک در شهرهای بزرگ 120 میلیون تومان و در سایر شهرها 90 میلیون تومان با سود 4 درصد است.

به گزارش ثروتجو، متقاضیان دریافت تسهیلات سپرده موقت مسکن می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازیابی به نشانی Facilities.udrc.ir مدارک لازم را بارگذاری کرده و نسبت به دریافت آن تسهیلات اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات پیش از این در شهرهای بزرگ 60 میلیون تومان و در شهرستان ها 45 میلیون تومان بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری ها افزایش یافته است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا