با اسم استقلال سر پرسپولیس کلاه گذاشتند

با اسم استقلال سر پرسپولیس کلاه گذاشتند

در گزارش خبرورزشی آمده است:گلر قدیمی پرسپولیس در توصیف دروازه‌بان خارجی این تیم گفت: این بازیکن با تجربه است. یک فوتبالیست ۶ دانگ که درون دروازه می‌داند چه کار کند. فیزیک خوبی دارد و شجاعت او یکی از مهمترین شاخصه‌هایش است اما من به او نمره ۲۰ نمی‌دهم. او باید مقداری روی خروج‌هایش مراقب باشد. به همین خاطر نمره‌اش را ۱۹ و نیم می‌دهم. البته پرسپولیس دفاع تیم ملی را در تیمش دارد و به همین خاطر تا حدی خیال او راحت است اما گندوز انگیزه زیادی برای پیشرفت دارد و فکر می‌کنم هرچه بیشتر با فضای فوتبال ما آشنا شود موفق‌تر خواهد بود.

وی در خصوص اوضاع پرسپولیس و دیگر بازیکنان تازه واردش گفت: متاسفانه همان بلایی که در ارتباط با بیرانوند بر سر پرسپولیس آمد در رابطه با علیپور به شکل دیگری برای باشگاه تکرار شد و سرمان را کلاه گذاشتند. اول گفتند استقلالی‌ها می‌خواهند علیپور را بگیرند و برایش قیمت عجیب و غریبی تعیین کردند آن وقت پرسپولیس هول شد و علیپور را برگرداند. من از نمره ۲۰ به علیپور ۱۲ می‌دهم چون با فوتبالیستی که سابق می‌شناختیم و اسمش علیپور بود خیلی فرق دارد. هر چقدر اورونوف در پرسپولیس کارآمد است و حتی می‌توان گفت که به اندازه نصف پرسپولیس است علیپور هیچ کار خاصی در این مدت نکرده و فقط جای یک بازیکن را در تیم تنگ کرده است. مگر اینکه بخواهد خودش را کاملاً متحول کند که من بعید می‌دانم. او بازی در پرسپولیس و تیم ملی را تجربه کرده و لژیونر هم بوده و از نظر مالی هم به شرایط خوبی رسیده و دیگر انگیزه چندانی از خودش نشان نمی‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل فولاد و برد دو بر صفر پرسپولیس تصریح کرد: من می‌دانستم که یحیی تیم سابقش را خوب می‌شناسد ولی ایمان داشتم که در نهایت برنده می‌شویم. ما نباید در بازی سوم مساوی می‌کردیم چون در این صورت از قهرمانی عقب می‌افتادیم. نیمه دوم ثابت کرد که برداشت یک مربی خارجی با تماشای نیمه اول تا چه اندازه متفاوت. این برد پرسپولیس را در کورس نگه داشت. ما یک فوروارد خوب و گلزن کم داریم. یک تمام کننده که آن جلو توپ‌ها را توی دروازه بزند. خبر دارم که اتفاقات مهمی در همین باره در حال رخ دادن است و یک فوروارد ششدانگ تا قبل از بسته شدن پنجره تقل و انتقالات به پرسپولیس خواهد آمد.

با اسم استقلال سر پرسپولیس کلاه گذاشتند/ متأسفانه در خرید علیپور هول شدیم/ گندوز درخشید تا بیرانوند به خاطره تبدیل شود!

وی درباره گاریدو و بازی نکردن پرسپولیس در آزادی گفت: البته مربی خارجی پرسپولیس هم تا بخواهد با جو استادیوم‌ها آشنا بشود کمی زمان می‌برد اما افسوس می‌خورم که ما چرا در آزادی بازی نمی‌کنیم وگرنه همین بازی آخر جلوی فولاد را با بیش از چهار گل به پایان می‌رساندیم. با این همه ما می‌دانستیم که شش بازی اول مان خیلی سخت است ولی فکر می‌کنم پرسپولیس روی ریل افتاده و باید از این تیم حمایت کنیم. اگر هم من از علیپور انتقاد می‌کنم به خاطر پرسپولیس است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی همچنین درباره بازی پیش روی این تیم مقابل قرقیزستان گفت: متاسفانه تیم ملی ما بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار نکرده و هر چقدر ما مقابل تیم‌های ضعیف بازی دوستانه انجام بدهیم بیشتر ضعیف می‌شویم تا قوی چون فکر می‌کنیم خیلی خوب هستیم. هر کس بگوید قرعه ما در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی آسان است کاملاً در اشتباه است. اتفاقاً باید از این قرعه آسان بیشتر ترسید. ما فکر می‌کنیم کره شمالی یا قرقیزستان حریفان ضعیفی هستند در حالی که همین کره شمالی به قدری سرعتی بازی می‌کند که معلوم نیست در کشور خودشان چه بلایی می‌خواهند سرمان بیاورند.

سلطانی در این باره که چه توصیه‌ای به امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی دارد گفت: متاسفانه امیر قلعه‌نویی کمک مربیانی که دور و برش گذاشته را ظاهرا بیشتر بر اساس رفاقت انتخاب کرده تا منطق فوتبالی. نوعی شلم شوربا روی نیمکت تیم ملی می‌بینیم. شاید او می‌خواسته برخی صداها را بخواباند اما خودش تا حدی به کار سوار و مسلط است اما قطعاً در کشاکش بازی نیاز دارد کسی کنار دستش باشد که بتواند او را کمک کند. قطعاً یک کمک مربی خوب می‌تواند وضعیت تیم ملی را مطمئن‌تر کند اما من نگران تیم ملی هستم.

251 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :