اخبار روز سینما

بایگران فیلم سینمایی Superman: Legacy انتخاب شدند

بازیگران فیلم “Superman: Legacy” انتخاب شده‌اند! این بازیگران شامل دیوید کورنسوت، نیکلاس هولت، اما مکی و ریچل بروزناهان هستند. جیمز گان، که در حال نویسندگی و کارگردانی این فیلم است، به عنوان رئیس مشترک استودیو دی سی، این فیلم را ساخته و این فیلم اولین فیلمی است که تحت مدیریت خود وی ساخته می‌شود.

در این فیلم، دیوید کورنسوت برای بازی در نقش سوپرمن کاندیدای اصلی است و قرار است در هفته‌های آینده برای این نقش تست بدهد. هنوز هویت دو بازیگر دیگر که برای نقش سوپرمن یا لکس لوتر رقابت می‌کنند، فاش نشده است.

بایگران فیلم سینمایی Superman: Legacy انتخاب شدند

اما، اما مکی، بازیگری که به زودی در فیلم آینده “Greta Gerwig” به عنوان یکی از باربی‌ها حضور خواهد داشت، یکی از نام‌هایی است که استودیو برای بازی در نقش لویس لین در نظر دارد. همچنین ریچل بروزناهان، بازیگر سریال The Marvelous Mrs. Maisel، نیز برای نقش لویس لین مورد توجه است.

گان و پیتر سفرن، رئیسان مشترک دی‌سی، هیچ تصمیم قطعی در مورد بازیگران فیلم “Superman: Legacy” گرفته نشده‌اند و این نام‌ها صرفاً در میان افراد داخلی مطرح شده‌اند.

فیلم جدید سوپرمن بخشی از تلاش‌های گان برای احیا و گسترش دنیای توسعه‌یافته دی‌ سی است. برادران وارنر نیز قبل از حضور جیمز گان در دنیای دی سی، قصد دارند یک فاز از این دنیا را به پایان برسانند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا