باید در مورد قولی که دادم صادق باشم / زیاد از من تعریف نکنید (فیلم)

باید در مورد قولی که دادم صادق باشم / زیاد از من تعریف نکنید (فیلم)

این ما هستیم که مشکل را ایجاد می کنیم، تمام دعواهایی که بین آقایان وجود دارد و ممکن است بین ما ایجاد شود، زیرا ممکن است خودم را از شما برتر بدانم. خواهش می کنم زیاد از من تعریف نکن، من هم مثل تو هستم ای پیر و پیغمبر، فرصتی پیش آمد و تو به ما اعتماد کردی و حالا من اینجا ایستاده ام.

رئیس جمهور منتخب در مراسم قدردانی با حضور فعالان ستاد مرکزی: رسول الله فرمودند: خدا رحمت کند کسانی را که جهاد صغیر انجام دادند و اکنون جهاد اکبر پیش روی ماست یا رسول الله. خدایا جهاد اکبر چیست؟ ما کشته، مجروح و مجروح، برادران، پدران و دایی ها را از دست داده ایم. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: بزرگترین جهاد مبارزه با خودخواهی و خودخواهی ماست.

این ما هستیم که مشکل را ایجاد می کنیم، تمام دعواهایی که بین آقایان وجود دارد و ممکن است بین ما ایجاد شود، زیرا ممکن است خودم را از شما برتر بدانم.

من نماینده شما شدم، باید با حرفم صادق باشم. خواهش می کنم زیاد از من تعریف نکن، من هم مثل تو هستم ای پیر و پیغمبر، فرصتی پیش آمد و تو به ما اعتماد کردی و حالا من اینجا ایستاده ام.

سعی نکن من را بزرگتر از آنچه هستم بسازی. ما باید همه دور هم جمع شویم و کاری را انجام دهیم که نخبگان ما اعم از زن و مرد، شیعه و سنی، کرد، بلوچ، عرب و غیرمسلمان، برای احقاق حق به حق انجام دهند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما