بانک پارسیان در سه ماهه نخست امسال بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از قرض الحسنه پرداخت کرد/ تعهدات اجتماعی از عمده ترین فعالیت های بانک پارسیان است.

بانک پارسیان علاوه بر تامین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت در پروژه‌های زیربنایی و عمرانی کشور، بر اساس مسئولیت اجتماعی خود فعالیت می‌کند. یکی یکی از راهبردها و اولویت‌های مهم آن، ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه و توسعه خدمات بانکی قرض‌الحسنه و نیز ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار کم‌درآمد و نیازمند جامعه و برآورده کردن اصول اولیه آنان است. نیاز دارد. نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی جامعه و کمک به کاهش فقر، نابرابری ها و همچنین توزیع عادلانه ثروت داشته است.
در سال های اخیر شرایط تورمی کشور باعث افزایش چشمگیر هزینه های ازدواج برای خانواده ها شده است. با توجه به اینکه وام ازدواج نقش اساسی زوج های جوان در رفع نیازهای اولیه آنها دارد یکی این یکی از راه‌های کاهش نگرانی‌های مالی زوج‌های جوان در آغاز زندگی مشترکشان است. بانک پارسیان در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش این دغدغه ها، توانست با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، دغدغه ازدواج جوانان را کاهش دهد تا با خیالی آسوده وارد زندگی مشترک شوند.

برهمین اساس در راستای تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج جوانان، این بانک که جزو بانک های برتر در ارائه وام ازدواج است، در سه ماهه اول سال 1403 حدود 6500 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد. او 1955 جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد.
همچنین این بانک برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان و رفع موانع و دغدغه های معیشتی خانواده ها در تولد فرزندان، 3 هزار و 355 فقره وام تحصیلی کودک به مبلغ 2 هزار و 558 میلیارد ریال پرداخت کرد.
اعطای تسهیلات اعتباری ضروری و ویژه و همچنین تعمیر/سپرده مسکن همواره در دستور کار صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بوده است، لذا این بانک در سه ماهه اول سال 1392 بیش از 1346 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 958 میلیارد ریال به متقاضی واریز کرده است. .

برای جزئیات بیشتر اینجا دیدن

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما