اخبار ورزشی

بانوان والیبالیست ایران؛ پیش به سوی چلنجر کاپ آسیا

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، دومین دوره مسابقات چلنجر کاپ 2023 بانوان آسیا، از بیست و هشتم خردادماه با حضور 11 تیم به همت اندونزی برگزار می شود و تیم ایران برای اولین بار در این رقابت ها شرکت می کند. ملی پوشان کشورمان به منظور آمادگی برای حضور در این رقابت ها از 20 تا 25 خرداد ماه، یک اردوی تدارکاتی در تایلند برگزار کردند و سه بازی دوستانه با تیم جوانان زیر 21 سال تایلند انجام دادند.

ملی پوشان کشورمان پس از پایان این اردو، پنج شنبه شب 25 خرداد ماه تایلند را به مقصد اندونزی ترک کردند. تیم ایران ابتدا از بانکوک به جاکارتا پایتخت اندونزی می رود و سپس با پرواز دیگری به مقصد می رود سورابایا خواهد رفت، در ادامه به سمت گورسیک، محل برگزاری این مسابقات حرکت می کند. تیم ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با هنگ کنگ و چین تایپه همگروه است و در اولین دیدار خود در تاریخ 29 خردادماه به مصاف هنگ کنگ می رود.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند. نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی (فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا