سرگرمی

بانمک‌ترین اتفاق المپیک این تصویر است!+ عکس

آگهی#

اخبار را برای من بخوانید

به گزارش وب سایت طلا، یکی یکی از خنده دارترین اتفاقات المپیک پاریس روی سکو رخ داد. حتما بارها دیده اید که ورزشکاران مدال آور برای ژست پیروزی و قهرمانی مدال های خود را گاز می گیرند.

اما به نظر می رسد ژیمناستیک چینی از این سنت قدیمی غافل بوده و پس از دریافت مدال، با تماشای ورزشکاران ایتالیایی نیش زدن بر روی سکو را یاد گرفته است. این ویدیو اکنون به عنوان زیباترین صحنه المپیک 2024 پاریس در فضای مجازی پخش می شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که نمی دانید چرا ورزشکاران مدال های خود را گاز می گیرند، باید در گذشته بگوییم یکی یکی از راه های تشخیص طلا گاز دادن به آن بود، زیرا طلا نسبت به سایر فلزات نرم تر و چکش خوارتر است. قبلاً اگر طلا را گاز بگیرید و رد دندان های خود را روی آن ببینید، می توانید تشخیص دهید که احتمالاً طلا است. این در رابطه با المپیک کاملاً بی معنی است، اما این سنت همچنان پابرجاست. به همین دلیل در المپیک پس از کسب مدال طلا، آن را گاز می گیرند. پس از کسب مدال، عکاسان از ورزشکاران می خواهند که آن را گاز بگیرند. زیرا این تصاویر نمادی هستند که همه به آن عادت کرده اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا