اخبار روز

متلاشی شدن باند بزرگ آدم ربایی در زاهدان!

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به چهار فقره آدم ربایی دیگر در استان زاهدان و دریافت مبلغ 20 میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده شدگان شکات، گفت: پلیس با پیگیری های انجام شده از سوی پلیس راهور اقدام خواهد کرد. مراقبت از آن هر گونه ناامنی و اقداماتی که فضای جامعه را ملتهب کند کافی است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند آدم ربایی، دستگیری سه آدم ربا و کشف سلاح و مهمات همراه توسط ماموران انتظامی زاهدان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله های زاهدان به پلیس، سه نفر به خانه یکی از شهروندان رفته و سپس به زور وارد خانه شدند. سعی می کنند او را ربودند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار پیام های ضد و نقیض در فضای مجازی، در چارچوب تحقیقات فنی و پلیسی، پلیس مخفیگاه آدم ربایان را در چند نقطه در خیابان های زاهدان شناسایی و سه آدم ربا را به صورت دو هماهنگی دستگیر کرد. حمله به مخفیگاه آنها یک قبضه اسلحه کلت و مهمات مربوطه کشف و در این زمینه دو خودروی متهم مورد استفاده در آدم ربایی نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهم به چهار فقره آدم ربایی دیگر در این استان و دریافت مبلغ 20 میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده شدگان شکات، تصریح کرد: پلیس آگاهی از هرگونه ناامنی و اقداماتی که فضای جامعه را ملتهب می کند مراقبت می کنند

وی از تبهکاران برای برخورد قاطع با پلیس خواست و گفت: سیستان و بلوچستان محل امنی برای این افراد نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا