اخبار روز سینما

بالاخره رابطه همیلتون و شکیرا تایید شد!/ همیلتون از شکیرا خواستگاری کرد!

مجله مشهور “پیپل” تأیید کرده است که خواننده کلمبیایی و راننده فرمول یک در رابطه عاشقانه هستند.

رابطه شکیرا تایید شد و لوئیس همیلتون / شکیرا گفت بله

مجله “People” رابطه لوئیس همیلتون و شکیرا را تایید کرد. از زمانی که آنها با هم در جایزه بزرگ میامی دیده شدند، گمانه زنی ها در مورد رابطه آنها زیاد شد.

رابطه شکیرا تایید شد و لوئیس همیلتون / شکیرا گفت بله

شکیرا و راننده فرمول یک در مرحله خواستگاری

 

رابطه ناگهانی بین خواننده ۴۶ ساله کلمبیایی و راننده ۳۸ ساله فرمول ۱، جهان را به خود جلب کرده است. مجله پیپِل تحقیقاتی انجام داده و تأیید کرده است که آنها واقعاً با هم رابطه عاشقانه دارند. بر اساس گزارش این مجله، آنها در حال حاضر در مرحله آشنایی با یکدیگر هستند و اظهارات اطرافیان آنها این ادعا را تأیید می‌کنند.

رابطه شکیرا تایید شد و لوئیس همیلتون / شکیرا گفت بله

گزارش شایعاتی در مورد رابطه بین دو این دو سلبریتی، خواننده لاتین ۴۴ ساله، شکیرا، و راننده فرمول ۱، لوئیس همیلتون، از قرار ملاقات در میامی در جریان گرندپری به دست آمده است. در ابتدا، شکیرا با تام کروز یک دیدار داشت، اما بعداً همیلتون نیز وارد تصویر شد. رسانه Page Six اولین رسانه‌ای بود که این خبر را منتشر کرد. با وجود اینکه در ابتدا همه چیز به شکل حدس و گمان به نظر می‌رسید، اما بعدها آنها در مسابقه فرمول یک در بارسلونا اسپانیا با یکدیگر دیده شدند. آنها چند بار در ملاعام شکار دوربین‌ها بوده‌اند و حتی با هم عکس گرفته‌اند.

 

ضمن این همه، در مصاحبه اخیر خود، همیلتون علاقه خود به داشتن یک دوست لاتین را ابراز کرد و درباره آن گفت: «من باید یک لاتینی پیدا کنم.» این اظهار نظر، به شدت طرفداران او را هیجان‌زده کرده است. اگرچه آنها تاکنون به صورت علنی به رابطه خود اشاره نکرده‌اند، اما شواهد نشان می‌دهد که این دو نفر با هم هستند و حالا این خبر توسط مجله معروف تأیید شده است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا