اخبار ورزشی

باشگاه چلسی تصمیم دارد 7 بازیکن اساسی خود را به فروش برساند!/ جزئیات خبر

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم فوتبال چلسی پس از سرمایه‌گذاری بزرگی که توسط کنسرسیومی به رهبری تاد بولی در استمفوردبریج انجام شد، با ورود چندین بازیکن جدید، اکنون به دنبال جمع‌آوری بیشترین مقدار پول هستند تا شرایط مالی را برای پیروی از مقررات فرپلی بهبود بخشند و تیم را با نیروی تازه تقویت کنند.

این روند باعث شده است که بازیکنانی مانند انگولو کانته به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کنند و کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی به تیم عربستانی کریم بنزما پیوسته باشند. همچنین، مهاجم آلمانی آبی‌ها، کای هاورتز به تیم آرسنال منتقل شده، متئو کواچیچ به منچسترسیتی پیوسته و میسون مانت نیز در حال انتقال به منچستریونایتد است.

طبق گزارش رسانه استاندارد اسپورت، چلسی در حال حاضر فرصت دارد تا با فروش بازیکنان خود، بیش از ۲۰۰ میلیون پوند (۲۵۳ میلیون دلار) درآمد کسب کند، اما خبرها نشان می‌دهند که آنها حتی به دنبال کسب درآمد بیشتری هستند.

پولیسیچ ستاره تیم فوتبال آمریکا به زودی خواهد بود ath میلان میره اوبامیانگ یکی دیگر از افراد مرتبط با تیم های خاورمیانه است در حالی که که کالوم هادسون udoy او از ناتینگهام فارست پیشنهاد دارد. چلوبا شما همچنین می توانید به تیم دیگری، سزار بروید. آزپیلیکوئتا به نظر می رسد که او به زادگاهش اسپانیا بازگشته است، پیشنهاداتی برای مارک کوکوریا شنیده خواهد شد و شرایط روملو لوکاکو او همچنان تحت بررسی دائمی اینتر است.

چلسی به این باور است که می‌تواند با جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون پوند بیشتر (۱۲۷ میلیون دلار)، تیم خود را با بازیکنان بیشتری تقویت کند. در حال حاضر، بازیکنانی مانند نیکلاس جکسون که قبلاً برای ویارئال بازی می‌کرد، از تیم جدا شده‌اند. همچنین، مویسس کایسیدو هافبک تیم برایتون و گابری ویگا ستاره تیم سلتاویگو نیز در حال حاضر در تیرس آبی‌ها قرار دارند که می‌توانند به تقویت ترکیب این تیم کمک کنند.،

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا