اخبار روز سینما

برنامه Squid Game: The Challenge تبدیل به پربیننده ترین نمایش نتفلیکس در بریتانیا شد!/جزئیات

طبق آمار رسمی سازمان «BARB» که توسط سایت Overnights.tv ارائه شده، اولین قسمت از این برنامهSquid Game: The Challenge بعد از پنج روز، این سریال تقریباً 2 میلیون بیننده جذب کرد و به پربیننده ترین سریال نتفلیکس در بریتانیا تبدیل شد.

به نظر می آید  مسابقه Squid Game: The Challenge  در بریتانیا برای تبلیغ قوی منتشر شد و مخاطبان زیادی به دست آورد. فصل اول این مسابقه به عنوان یکی از پربیننده ترین برنامه ها در بریتانیا معرفی شد و متعاقباً در  پلتفرم‌های «Amazon Prime Video» و «Apple TV+» منتشر شد.

بازی Squid Game: The Challenge به پربیننده ترین سریال نتفلیکس در بریتانیا تبدیل شد

به گزارش فیگار به نقل از ددلاین; چهار قسمت دیگر مسابقه بازی ماهی مرکب بیش از 1 میلیون بیننده داشت و این مسابقه را به یکی از پربیننده‌ترین مسابقات تلویزیون بریتانیا تبدیل کرد. قسمت دوم این نمایش تقریبا 1.7 میلیون بیننده جذب کرد.

Squid Game: Challenge app

همانطور که برای اولین باربه وسیله «ددلاین» (Deadline)  گزارش شد مسابقه Squid Game قرار است در چند قسمت منتشر شود. قسمت دوم مسابقه شامل چهار قسمت است که در 30 نوامبر 2023 (9 آذر 1402) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، سرویس استریم «نتفلیکس» نیز اعلام کرد که آخرین قسمت این مسابقه در تاریخ 6 دسامبر 2023 (18 آذر 1402) انتشار می یابد.

این مسابقه در ایالات متحده نیز مخاطبان زیادی را به دست آورد. به گزارش تلویزیون «سامبا»، اولین قسمت این مسابقه در پنج روز اول پخش خود تقریباً 1.1 میلیون آمریکایی را به خود جذب کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا