بازی Magic Muffins برای مقابله با همستر کامبت در تلگرام راه اندازی شد

شرکت Earn Alliance اعلام کرد که با راه اندازی نرم افزار بازی، موفق به جلب توجه بیش از ۵۲۰۰ بازیکن شده است. این بازیکنان در میانه میانه، ۱۰ دقیقه در هر جلسه بازی فعالیت داشتند. آنها مجموعاً ۱.۳ میلیون واحد طلا، ارز داخلی مورد استفاده در Earn Alliance، و همچنین ۴۵۰۰۰ واحد توکن ALLY برای خرید صندوقچه‌ها را صرف نمودند.

جوزف کوپر، مدیرعامل شرکت Earn Alliance، در گفتگو با Decrypt’s GG اشاره کرده است که رشد ویروسی و تاثیرات شبکه تلگرام در فضای تپ برای کسب درآمد، وی را به یاد دوران بلند قد انتشار بازی‌ها در فیس بوک می‌اندازد. او تاکید کرده است که امکان قرار دادن بازی‌ها در بستر تلگرام – که توجه بسیاری از تولیدکنندگان و معامله‌گران با رمزارز را به خود جلب کرده است – پتانسیل متقاطع و قابل توجهی را به وجود می‌آورد.

او اظهار نمود: “این افراد، آنانی هستند که در پیشبرد حرکت در عرصه‌ی فناوری‌های بلاک‌چین نقش لایقی دارند. این پیشرفت و توجه قوی بسیار گرانبها است و ما می‌خواهیم جزء این تلاش باشیم.”

Magic Muffins در حال تلاش برای ترسیم هدفی در بازی پیشرو تلگرام Hamster Kombat با راه‌اندازی است. این شرکت اعلام کرده است که این بازی جایزه‌ها و پاداش‌های بهتری نسبت به سایر بازی‌ها ارائه می‌دهد و این بازی برای مبارزه با جوندگان طراحی شده است. این اظهارنظر یک شرط بلندپروازانه است، زیرا همستر کامبت قبل از ارائه توکن HMSTR خود در تاریخ ۲۶ سپتامبر، تقریباً ۳۰۰ میلیون بازیکن را به خود جلب کرده است.

منبع: تحلیل بازار

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما