اخبار روز

بازی Lost Dogs چیست؟


پروژه نات کوین سرانجام او از پروژه ای که مدتی بود به طور مرموزی درباره آن صحبت می کرد، رونمایی کرد. این پروژه در تاریخ 1 آگوست (11 مرداد) بازی Lost Dogs را به جامعه خود معرفی کرد.

به گزارش مانیبان، با توجه به نات کوین این فقط یک بازی کلیکی دیگر نیست. Last Dogs یک داستان جامعه محور است که در آن می توانید یک توکن جدید به نام WOOF استخراج کنید. لازم به ذکر است که این توکن تنها شباهت ظاهری به میم کوینی به همین نام در شبکه سولانا دارد و هیچ ارتباطی ندارد.

این پروژه طبق اعلام رسمی پروژه. نات کوین در کمتر از 6 هفته منقضی می شود و کاربران، توکن ها نات کوین شما (NOT) و WOOF را دریافت خواهید کرد.

در این بازی هر روز ماموریت متفاوتی برای انتخاب یک کارت از بین 3 کارت وجود دارد که بستگی به شانس شما دارد. شما از طریق Bones به کارت مورد نظر رای می دهید. برای انتخاب کارت می توانید به راهنمای نوشته شده در بالای کارت توجه کنید.

برای مثال کارتی را انتخاب کنید که با کمترین امتیاز نوشته شده است. اگر بتوانید درست حدس بزنید برنده خواهید شد. افرادی که می توانند کارت صحیح را انتخاب کنند، سهمی از استخر توکن NOT و توکن $WOOF را برنده خواهند شد.

نحوه بازی Lost Dogs

این بازی بر اساس حدس زدن است و کارت انتخاب شده توسط بیشترین تعداد برنده خواهد شد.

سپس کارت برنده با شناسایی محبوب ترین، متوسط ​​یا کم محبوب ترین کارت بر اساس تعداد استخوان های استفاده شده توسط همه کاربران تعیین می شود.

در این بازی می توانید از استخوان های بیشتری برای انتخاب کارت استفاده کنید و در صورت برنده شدن جوایز بیشتری دریافت کنید. با پرداخت هزینه می توانید این کار را انجام دهید نات کوین تعداد استخوان های خود را افزایش دهید. به این ترتیب، در صورت برنده شدن کارت انتخابی، Natcoin های بیشتری دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، می توانید رای خود را تغییر دهید که برای آن باید 77 توکن ستاره تلگرام بپردازید. علاوه بر این، می‌توانید با پرداخت 777 توکن ستاره، Bones بیشتری خریداری کنید تا در صورت برنده شدن کارت انتخابی شما، دو برابر توکن WOOF به دست آورید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا