اخبار روز سینما

دلبری فریبا نادری با آهنگ حجت اشرف زاده! / حرکات موزون خانم بازیگر حسابی سر و صدا کرد! + فیلم

فریبا نادری متولد سال 1363 در تهران است. او همسر سابق مسعود رسام است و یک دختر به نام ویارا دارد. او فعالیت خود را در عرصه هنر از سال 1382 آغاز کرده است.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی فیلمی را منتشر کرده است که در آن با حرکات موزون در حال خود نمایی است. فریبا نادری تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با فیلم ستایش به اوج شهرت رسید. فریبا نادری در خانواده ای کوچک به دنیا آمد و یک خواهر و برادر دارد. فریبا نادری تمام دوران کودکی خود را با برادرش گذراند و دوستی عمیقی با او دارد. در ادامه ویدئویی از فریبا نادری را مشاهده می کنید:

علایق و اخلاق فریبا نادری

اگر نقشی را دوست نداشته باشم، هرگز آن را نمی پذیرم. من همه نقش هایی را که بازی می کنم دوست دارم.

من آدم بسیار زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته اطرافیانم هم همین را می گویند.

آرزو می کنم یک شب همه مردم دنیا آرام و به دور از نگرانی بخوابند و هیچ کودکی شب را روی مقوای گوشه خیابان سپری نکند وقتی بچه های بیچاره را در خیابان می بینم بغض می‌کنم، فقر این بچه‌ها  علامت سوالی است که همیشه در ذهنم می ماند.

من به عنوان یک زن، معمولاً لباس‌هایی می‌خرم که مطابق با سلیقه‌ام باشد و هرگز چیزی را صرفاً به دلیل شیک بودن نمی‌خرم.

اصولاً من فردی اجتماعی هستم و از ارتباط لذت می برم زیرا مردم را بسیار دوست دارم و برای احساسات آنها ارزش زیادی قائل هستم، بنابراین در خانه مهمان زیادی دارم و به مهمانی ها زیاد می روم و هر دو موقعیت خوشایند و بسیار خوب است و برای من لذت بخش است.

من عاشق سفر هستم و از هر فرصتی برای سفر استفاده می کنم، طبیعت فوق العاده زیبای شمال کشور را به خصوص در فصل پاییز و زمستان دوست دارم.

سعی می کنم زمان زیادی را صرف کارهای خانه نکنم. آشپزی مانند بازیگری است، اگر عشق و زمان را صرف آن کنید، غذای شما خوشمزه می شود. بازی‌ام شاید خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا