اخبار روز سینما

بازی شهاب حسینی در فیلم گناه فرشته بیش از حد بود







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، بهزاد عشقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره بازی شهاب حسینی در فیلم های الی و فروشنده اظهار داشت: در فیلم های اصغر فرهادی نوعی بازی متفاوت از شهاب حسینی را در این فیلم ها می بینیم جلوی دوربین بسیار راحت و با نقش خود زندگی کرد. سوپراستار تهمینه میلانی که نقش یک ستاره را بازی می کرد نیز در این فیلم بسیار خوب ظاهر شد.

این منتقد درباره کیفیت این سریال گفت: این سریال هزار بار تمام شده و دوباره شروع شده است. اتفاقی می افتد و شهاب حسینی و همسرش درباره آن صحبت می کنند. مهدی سلطانی و شهاب حسینی مدام صحبت می کردند. علاوه بر این، ریتم سریال بسیار کند بود.

وی افزود: فیلم ها و سریال ها باید همه چیز را به صورت نمایشی و کاربردی نشان دهند. نه اینکه اتفاقات به صورت نقل قول باشد. یکی دیگر از مشکلات سریال گناه فرشته این است که می خواهد فساد گسترده ای را افشا کند اما شهامت گفتن آن را ندارد. سریال زخم کاری می خواست همین را بگوید.

این منتقد درباره بازی امیر جعفری در سریال جنگل آسفالت نیز گفت: امیر جعفری بازیگر خوبی است؛ بازیگر خوبی است. اما چندین نقش کلیشه ای و تکراری را یکی پس از دیگری بازی کرد. او حتی آرایش و لباسش را عوض نمی کند و از این فیلم تا این سریال همیشه همینطور است. امیر جعفری بازیگر را جلوی دوربین له می کند. یک بازیگر خوب باید با بازیگر دیگر هماهنگ باشد. اما در سکانس هایی که امیر جعفری بازی می کند، بازیگر مقابل دیده نمی شود.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا