اخبار روز

بازی جدید تلگرام در بازار ارزهای دیجیتال


به گزارش مانیبان، توکن DOGS یک سکه میم جدید تلگرام است که از شخصیت کارتونی اسپاتی الهام گرفته شده است. تلگرام بعدی همستر مبارزات و انواع بازی های تپ به برد اکنون از طریق تیم پشتیبانی Toncoin به بازی جدیدی به نام DOGS منتقل شده اند. مقابله با همستر مبارزه، جایی که بازیکن باید برای جمع آوری نشانه ها روی صفحه گوشی ضربه می زد، بازی DOGS کاربر را بر اساس تعداد دوستانی که به نمایش دعوت می کند تشویق می کند. تیم پشتیبانی DOGS برای انتشار احتمالی توکن در 24th مرداد اعلام شده و هم اکنون قیمت DOGS قبل از عرضه در بازار به 240 تومان رسیده است. با تمام این سخنان تیم پشتیبانی نسبت به خرید و فروش DOGS هشدار داد و گفت که هر نوع تراکنش DOGS تا زمان عرضه رسمی در صرافی های معروف می تواند نوعی کلاهبرداری باشد.

ارز دیجیتال DOGS از کجا آمده است؟

ارز دیجیتال DOGS یک memecoin است که به عنوان یک پروژه جدید تلگرام شکل گرفته است. ارز دیجیتال DOGS از شخصیت کارتونی Spotty الهام گرفته شده و توسط پاول دوروف بنیانگذار تلگرام ساخته شده است.

ارز دیجیتال DOGS که انگار از تیم پشتیبانی است، برای موفقیت باید برای کاربران تلگرام آشنا باشد. به همین دلیل تیم پشتیبانی از شخصیت معروفی برای کاربران تلگرام استفاده کرده است. این ممکن است کاربران را نسبت به memecoin DOGS نوستالژیک کند.

بازی DOGS هیچ شباهتی با بازی های Tap To Earn ندارد. برخلاف بازی های این چنینی همستر مبارزه چیزی به نام ضربه زدن در DOGS وجود ندارد.

توکن DOGS اساسا با توجه به سن اکانت تلگرام در اختیار بازیکن قرار می گیرد، بنابراین کسانی که اخیرا اکانت خود را حذف کرده اند، توکن های DOGS کمتری دریافت خواهند کرد. روش افزایش تراشه ها نیز به تعداد دوستان دعوت شده برای پیوستن به بازی DOGS مربوط می شود.

چگونه توکن DOGS افزایش می یابد؟

توکن DOGS تنها با دعوت دوستان به بازی افزایش می یابد. راه افزایش توکن DOGS به این صورت است که پس از ورود به بازی باید روی گزینه Friends در پایین صفحه ضربه بزنید. مرحله بعدی این است که بر روی گزینه Invite Friends کلیک کنید.

در مرحله بعد بازی DOGS دو گزینه را در مقابل چشمان بازیکن نمایش می دهد. پیوند دعوت را کپی کنید و پیوند دعوت را به اشتراک بگذارید. گزینه اول کپی کردن لینک منحصر به فرد پخش کننده است و گزینه دوم برای اشتراک گذاری مستقیم لینک با دوستان طراحی شده است.

توکن DOGS از شخصیت کارتونی Spotty الهام گرفته شده است.

تیم پشتیبانی و بازی DOGS البته در روزهای اخیر امکانات جدیدی را برای بالا بردن توکن در نظر گرفته است. فعالیت هایی مانند دنبال کردن شبکه های اجتماعی پروژه، امکان دریافت تا چندین هزار توکن DOGS را فراهم می کند.

توکن DOGS چه زمانی ظاهر می شود؟

توکن DOGS در صرافی های محبوب ظاهر می شود. تیم پشتیبانی DOGS در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که آخرین فرصت برای دریافت توکن فرا رسیده است، اما تاریخ دقیق و رسمی برای حضور توکن در صرافی های معروف مشخص نشده است.

توکن DOGS تا 14 آگوست یعنی 24 ام ادامه خواهد داشت. مرداد می‌توان آن را در بازی جمع‌آوری کرد و با توجه به این مهلت، انتظار می‌رود که امروز و فردا شاهد لیست ارزهای دیجیتال DOGS در صرافی‌ها باشیم. تاکنون در بازار پیش از عرضه، صرافی های معروفی مانند BingX، LBank، BitGate و Gate.io توکن DOGS را اضافه کرده اند و همه چیز برای عرضه رسمی آماده است.

قیمت DOGS چقدر است؟

توکن DOGS در بازار پیش از عرضه است و به همین دلیل قیمت اولیه آن مشخص شده است. قیمت DOGS در بازار قبل از عرضه به 0.004 دلار می رسید که به پول ما معادل 240 تومان است.

قیمت DOGS البته مانند سایر ارزهای دیجیتالی که قبل از راه اندازی وارد بازار شده اند، نوسانات زیادی را به خود دیده است. مثلا در 23 ام. مرداد ما شاهد افزایش تقریبا 20 درصدی قیمت DOGS در صرافی های گیت بودیم و قیمت DOGS در ساعات پایانی شبانه روز به زیر 0.003 دلار رسید. تیم پشتیبانی DOGS بر 14 یا 24 آگوست تاکید ویژه ای داشت مرداد به عنوان آخرین فرصت برای کسب توکن.

آیا امکان فروش DOGS قبل از عرضه رسمی وجود دارد؟

فروش DOGS قبل از عرضه رسمی در صرافی های معتبر می تواند نوعی تقلب و کلاهبرداری باشد. تیم پشتیبانی DOGS هشدار داده است که در حال حاضر هیچ گونه گردش توکنی وجود ندارد و هر کسی که ادعای فروش DOGS را دارد احتمالاً تله ای برای سود ایجاد می کند. به همین دلیل تیم پشتیبانی DOGS از بازیکنان خواسته تا تا زمان عرضه رسمی مراقب باشند.

ارزهای دیجیتال معمولا قبل از عرضه در بازار رسمی در بازار پیش از عرضه درج می شوند تا به راحتی بتوان قیمت آنها را کشف کرد و در حال حاضر هیچ معنایی به نام خرید و فروش DOGS وجود ندارد.

پیوستن به انجمن Dawgs آسان و سرگرم کننده است. با انجام چند مرحله ساده می توانید عضو این انجمن شوید و شروع به کسب توکن های DOGS کنید.

پیوستن به انجمن Dawgs آسان و سرگرم کننده است. با انجام چند مرحله ساده می توانید عضو این انجمن شوید و شروع به کسب توکن های DOGS کنید.

برای شروع بازی به ربات DOGS در تلگرام بپیوندید.

ورود به Robot Dogs

پس از پیوستن به RobotDogs، روی دکمه Start کلیک کنید. ربات شما را در مراحل مختلف راهنمایی می کند.

ربات Doggs از شما می خواهد که مدت زمان عضویت در تلگرام خود را تایید کنید. هرچه سابقه شما طولانی تر باشد، توکن های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد.

پس از تایید حضور شما در تلگرام، ربات تعدادی توکن DOGS بر اساس فعالیت شما در این پیام رسان به شما پاداش می دهد. این بازی بر اساس فعالیت جامعه کاربرانش رشد می کند. با معرفی ربات DOGS به دوستان خود، به قوی تر شدن جامعه و در نتیجه افزایش بالقوه ارزش توکن DOGS کمک خواهید کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا