اخبار روز سینما جهان

بازیگر «گلادیاتور ۲» می‌خواست جنگجو باشد، نه مدل لباس

پل مسکال در اولین گزارشی که درباره «گلادیاتور ۲» منتشر شد، گفت که پس از ملاقات با کارگردان فیلم «ریدلی اسکات» تنها نیم ساعت با او صحبت کرده و بلافاصله به او پیشنهاد شده که نقش اصلی دنباله «گلادیاتور» را بازی کند. این فیلمساز مشهور بریتانیایی پس از تماشای بازی موفق مسکال در «مردم عادی» از طرفداران این بازیگر شده بود.

برای گزارش مهرمسکال ستاره های گلادیاتور 2 به عنوان لوسیوس، پسر لوسیلای کانی نیلسن. داستان از آنجایی شروع می شود که لوسیوس در جوانی در منطقه نومیدیا در شمال آفریقا زندگی می کند و مادرش در کودکی او را به آنجا فرستاد تا از امپراتوری روم دور باشد، اما لوسیوس به عنوان یک گلادیاتور به رم بازگردانده می شود و او با دشمنان روبرو می شود. با مادرش می رود.

در این فیلم پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، یک ژنرال رومی که زیر نظر ماکسیموس دسیموس مریدیوس (با بازی راسل کرو در فیلم گلادیاتور اصلی) آموزش دیده، بازی می کند. دنزل واشنگتن نیز در نقش ماکرینوس، شخصیت ثروتمند قدرتمندی که از گلادیاتورها مراقبت می کند، جلوی دوربین ظاهر شد و جوزف کوین و فرد هچینگر نقش امپراتورهای دوقلو روم را بازی کردند.

مسکال در مورد نقش خود گفت: من فقط می خواستم یک شخصیت بزرگ و قوی باشم، زیرا فکر می کنم گاهی اوقات تلاش برای عالی به نظر رسیدن باعث می شود بیشتر شبیه یک مدل به نظر برسید تا یک جنگجو.

مسکال آنقدر برای این فیلم عضلانی ایجاد کرد که پدرو پاسکال گفت که رویارویی با او در میدان مسابقه یک چالش است. وی افزود: ترجیح می دهم خود را از ساختمانی به پایین پرت کنم تا اینکه دوباره با او دعوا کنم.

پارامونت پیکچرز «گلادیاتور ۲» را در تاریخ ۲۲ نوامبر در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا