اخبار روز سینما

بازیگر پوست شیر ​​در سریال داریوش / تصاویر و زمان پخش







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، بلافاصله پس از پایان سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم، پوستر سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی فر رونمایی شد تا مخاطبان منتظر دیدن اثری قدرتمند از افعی تهران» به جای «. امروز جمعه 25 است خرداد اولین تیزر رسمی این سریال فاش شد. بر اساس این تیزر، هادی حجازی فر خود در نقش داریوش ظاهر شد و سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیکیان، عباس جمشیدی فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک دیگر بازیگران هستند.

نوید محمودی تهیه کننده و کارگردان شبکه سینما، تلویزیون و نمایش خانگی، ساخت سریال «داریوش» را بر عهده گرفت. محمودی پیش از این عمدتاً با برادرش جمشید کار می کرد و آخرین کار او کارگردانی فیلم «آخرین تولد» و ساخت سریال «پوست شیر» به کارگردانی برادرش بود. سریالی موفق که همچنان جایگاه ویژه ای در ذهن مخاطبان خود دارد.

سریال داریوش دومین تجربه کارگردانی هادی حجازی فر به جای سریال عافی تهران چهارشنبه ها کلید می خورد.

هادی حجازی فر

1

با انتشار اولین تیزر سریال داریوش به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی فر تا حدودی با حال و هوا آشنا شدیم; سریالی که به گفته بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی فضایی شبیه به «پوست شیر» دارد و حضور بازیگرانی چون ژیلا شاهی و مهرداد صدیقیان نیز به خاطره این فضا دامن زده است.

سحر دولتشاهی

2

سحر دولتشاهی که تا هفته گذشته با نقش یک درمانگر در سریال عفیه تهران در کانون توجهات قرار داشت، با گریم جدیدی در این سریال ظاهر شد. یکی یکی از بازیگران اصلی است. رامین راستاد در دهه 80 به خاطر بازی خوبش در سریال زیر تیغ مورد احترام زیادی قرار گرفت اما پس از آن نتوانست این موفقیت را تکرار کند. از این تیزر اکنون مشخص است که یک بار دیگر شاهد بازی چشمگیر او خواهیم بود.

محسن قصابیان

3

محسن قصابیان بازیگری که بیشتر بینندگان از نقش اول فیلم منصور به یاد دارند در داریوش مقابل هادی حجازی فر ایفای نقش کرد. در ابتدای تیزر او را با قمه در دست و صدایی خونین می بینیم که تقابل خود را با شخصیت اصلی «داریوش» نشان می دهد. امیر نوروزی که در دو سال اخیر در سریال های روزی رزگاری بهرام، قهوه ترکی و هیهیت گمشده ایفای نقش کرده است، در سریال داریوش نیز حضور دارد. با شناختی که از توانایی های این بازیگر داریم باید انتظار بازی متفاوتی از او داشته باشیم. همچنین عباس جمشیدی فر یکی او یکی دیگر از بازیگران سریال داریوش است. او در این سال ها توانست توانایی خود را در ایفای نقش های جدی ثابت کند و حالا سریال هادی حجازی فر فرصت دیگری را به او می دهد.

4

هادی حجازی فر هشت سال پیش با بازی در فیلم «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید و در این مدت علاوه بر بازیگری توانست خود را به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان نیز ثابت کند. او در این مدت نقش های مختلفی را ایفا کرد و در بخش مهمی از آنها توانست ردپای خوبی از خود به جای بگذارد.

5

او پس از تجربه موفق کارگردانی مجموعه فیلم «وضعیت مهدی»، سریال «داریوش» را در شبکه تلویزیونی خانگی با تماشای تیزر این سریال و اسامی بازیگران حاضر در آن راه اندازی کرد برای جذابیت آن باید منتظر ماند و دید حجازی فر این بار چگونه ما را شگفت زده خواهد کرد و تا چه حد می تواند با «داریوش» نبض شبکه نمایش داخلی را بزند. این سریال به زودی چهارشنبه ها روی پلتفرم فیلم نت منتشر می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا