اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری چه کسی است؟/زندگینامه مفصل نگار نیکدل

نگار نیکدل در نقش شیدا در فیلم زخم کاری، در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۷۶ به دنیا آمده است و حرفه‌ی بازیگری را دنبال کرده است.

فصل دوم این سریال در حال پخش است زخم کاری از جمعه 17 شهریور شروع میشود. هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی که در فصل دوم سریال حضور داشتند، از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم زخم کاری همچنان هستند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در این سریال حضور دارند. زخم کاری فیلمنامه فصل دوم سریال اضافه شد زخم کاری به صورت گروهی به سرپرستی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان نوشته شده است.

بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری چه کسی است؟/زندگینامه مفصل نگار نیکدل

بیوگرافی بازیگر نقش شیدا زخم کاری

نگار نیکدل در نقش شیدا زخم کاری متولد 31 تیر سال 1376 است و در این سریال اولین کار سینمایی خود را با بازیگران توانا آغاز کرد و با بازی در نقش شیدا، دختر رضا شفاعت، تجربه متفاوتی را به دست آورد.

آغاز فعالیت هنری

این بازیگر که از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی و بازیگری داشته است به زبان انگلیسی نیز صحبت می کند و از زندگی شخصی وی اطلاعی در دست نیست و ظاهرا مجرد است و در سریال رحیل نیز بازی کرده است.

قسمت اول فصل دوم سریال زخم کاری جمعه هفدهم با عنوان بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان در 17 شهریور در فیلیمو منتشر شده است. در ادامه بیوگرافی نگار نیکدل وی بازیگر نقش شیدا شفاعت در سریال زخم کاری 2 هستید.

فیلمنامه فصل دوم به صورت گروهی و زیر نظر محمدحسین مهدویان نوشته شده و تهیه کنندگی آن را محمدرضا تخت کشیان بر عهده دارد.

بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت 

در شرح داستان این قسمت زخم کاری می گویند: در غیاب مالک، کسانی که اکنون مدعی تاج و تخت او هستند، یکی یکی می آیند و این آغاز هرج و مرج دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد!

بازیگران «بازگست» عبارتند از: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه لقا باقری از جمله بازیگران سریال زخم کاری می باشند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا