اخبار روز سینما

بازیگر نقش اوشین درگذشت؟ / تصویر







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال اقیانوس که در دهه 60 و 70 از تلویزیون ایران پخش می شد، این روزها مجددا از شبکه تماشا پخش می شود. اما خبر آمد یکی یکی از بازیگران این سریال، نقش اصلی اوشین درگذشت. هارو آکاگی بازیگر نقش خانم هیزا در این سریال درگذشت.

این بازیگر که سه سال است از پوکی استخوان و بیماری پارکینسون رنج می برد. او سرانجام بر اثر نارسایی قلبی در بیمارستانی در توکیو درگذشت.

هارو آکاگی در سال 1924 در منچوری به دنیا آمد و اولین بار در سال 1940 جلوی دوربین رفت. او با بازی در سریال بسیار محبوب “اوشین” شناخته شد.

سریال «اوشین» علاوه بر ژاپن از شبکه‌های تلویزیونی حدود ۷۰ کشور دیگر (از جمله ایران با نام «سال‌های دور از خانه» در شبکه ۲) پخش شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

این بازیگر محبوب حتی در 60 سالگی به فعالیت خود ادامه داد و در سال 2013 در سن 88 سالگی در یک فیلم سینمایی بازی کرد. نام او به عنوان مسن ترین بازیگر برجسته تاریخ سینما در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا