می‌توانید یک تصویر از تام کروز را در حال آماده سازی برای فیلمبرداری پشت صحنه یک فیلم سینمایی ببینید.

نام توماس کروز ماپوت چهارم (Thomas Cruise Mapother IV)، که به تام کروز شهرت دارد، به ندرت به گوش نیامده است. این بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، اهل نیویورک، تا به حال سه بار ازدواج رسمی داشته است.

تام کروز در سال ۱۹۸۷ (۱۳۶۶ شمسی)، هنگامی که ۲۵ سال داشت، با بازیگر آمریکایی میمی راجر ازدواج کرد. او سپس از طریق میمی راجرز به تعصب ساینتولوژی (علم گرایی) پیوست. با این حال، این ازدواج در سال ۱۹۹۰ (۱۳۶۹ شمسی) پس از سه سال زندگی به پایان رسید. در همان سال، او با نیکول کیدمن، یک بازیگر استرالیایی که در آن زمان ۲۳ ساله بود، در تلوراید، کلرادو ازدواج کرد. به طور مشابه، این زوج نتوانستند زندگی زناشویی خود را حفظ کنند و در سال ۲۰۰۱ (۱۳۸۰ شمسی) طلاق گرفتند.

سپس کروز در سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵ شمسی) با کیتی هلمز ازدواج کرد. یک سال قبل از ازدواج، او در رستورانی در بالای برج ایفل از هلمز خواستگاری کرده بود. پس از ازدواج نیز آنها به خبر بارداری غافلگیرکننده کیتی هلمز رسیدند.

این زوج پرشور در سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵ شمسی) فرزند دختری به نام سوری داشتند. اما متأسفانه در سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱ شمسی) از هم جدا شدند.

همچنین، در این تصویر می‌توانید تام کروز را در حال آرایش کردن برای فیلمبرداری مصاحبه با خون‌آشام در سال ۱۹۹۴ مشاهده کنید.

بازیگر معروف و محبوب سینما توسط آرایشگران خانم محاصره شد! /ابهت آقای بازیگر از بین رفت!

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *