اخبار روز سینما

بازیگر معروف عزادار شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، رضا فشنگچی با نام هنری رضا بابک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اینستاگرام خود را با انتشار خبری تلخ به روز کرد. بازیگر سریال آرایشگاه زیبا با انتشار عکسی از خواهرش و متنی احساسی و تامل برانگیز که در رسانه ها مورد توجه بسیاری قرار گرفت از مرگ خواهرش خبر داد.

رضا بابک با انتشار عکسی از خواهرش توران در سوگ جدایی آنها نوشت:

اگر عزیزی قسمتی از وجود شما را رها کند و برود، اگر مدت زیادی در کما باشد، اقوام و دوستان برای دلداری شما جمله ای را تکرار می کنند که خداوند روحش را بیامرزد. آسان بود!

بله، او راحت شد، اما خاطراتش با من و ما بازماندگان می سوزد. در برادرم که دور از او نبود، خاطرات دور و نزدیک بیدار می شود، گاهی می خندد، گاهی گریه می کند و گاهی می سوزد!

می خندد چون شوخ طبع و صدای خوبی داشت و در مجالس همیشه مایه شادی و نشاط بود. اگر زندگی و شرایط اجتماعی به او این فرصت را می داد، توران با صدای نرم و مخملی اش انسان پاک تری بود.

گاهی گریه می کنم چون در بازی های بچه گانه با او بازی می کردم، گاهی این شیطنت های پسرانه می سوزد چون دیگر در کنارم نیست تا بتوانم او را در آغوش بگیرم و در همان نفس آرامش و خلوت کیهان را تجربه کنم. با او .

همسرم همیشه غمگین بود و همسرم که در جوانی من را ترک کرد و به دنیای دیگر رفت، مادر دخترم بهارک شد. خودشان را کشتند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا