اخبار روز سینما

بازیگر سینما: از اطرافیانم دعوت می کنم در انتخابات شرکت کنند

به گزارش پی ام آپ به نقل از همشهری آنلاین، احمد نجفی درباره روند حضور مردم در انتخابات و حضور هنرمندان اینگونه گفت: به نوبه خود همیشه اطرافیانم را به شرکت دعوت می کنم زیرا معتقدم دنیا همین است. مثل این. ما کشورمان را تماشا می کنیم. اگرچه زندگی ما وابسته به غرب و شرق نیست، اما غیر از تشویق باید کار دیگری انجام داد. باید زیرساخت و ساختاری ایجاد شود تا نرخ مشارکت بالاتری در 4 سال آینده تضمین شود.

وی ادامه داد: اولین کاری که رئیس جمهور جدید باید انجام دهد اصلاح این وضعیت ساختاری است. باید یک فرد مسئول وجود داشته باشد تا شرایط مشارکت بهتر شود و شاهد حضور بیشتر در انتخابات آینده باشیم.

نجفی با بیان اینکه باید یک جایی جلوی سکسکه های انتخاباتی گرفته شود و به این موضوع رسیدگی شود، با بیان اینکه باید برای جلب توجه کسانی که در انتخابات حضور نداشتند کاری کرد و گفت: باید یک جایی جلوی سکسه های انتخاباتی گرفته شود و این موضوع باید برطرف شود. خطاب. حرف و شعار هیچ فایده ای ندارد. ما باید یک برنامه جدی برای جذب غیر رای دهندگان و اصلاح اشتراک عمومی بسازیم.

این بازیگر سینما افزود: ما درباره اکثریت مردم صحبت می کنیم; 60 درصد این افراد در انتخابات شرکت نکردند. اگر شرکت در دور دوم در حال حاضر زیر 20 میلیون باشد چه باید کرد؟ ما به خودمان رای می دهیم، اما می خواهیم مردم مشارکت کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی کارآگاه علوی نیز درباره حضور و مشارکت هنرمندان گفت: وظیفه ما تشویق دیگران است و خیلی چیزها را مستقیما گفتیم; ما هیچ تردیدی نداریم و استدلال های خودمان را داریم. اما ما انتظار یک تغییر کلی در وضعیت انتخابات را داریم.

اولین وظیفه رئیس جمهور بعدی جلب کردن افکار عمومی به حکومت استوی بود: اگر مردم آن را نخواهند، نتیجه این خواهد بود که ما به یک دارایی تبلیغاتی ناکارآمد تبدیل می شویم. تبلیغات و حضور تاثیرگذار هنرمندان برای حضور مردم در انتخابات است و ما از یک طرف کمک می کنیم. اگر مردم مشارکت نکنند، وجود ما معنایی نخواهد داشت.

نجفی با تاکید بر لزوم توجه به واقعیت های انتخابات خاطرنشان کرد: اولین وظیفه رئیس جمهور آینده جذب مردم به سمت دولت است. این باید مردم را به هیجان آورد و آنها را در سرنوشت کشورشان مشارکت دهد. بسیاری علاقه مند به پیوستن هستند اما بیش از حد مشغول امور روزمره هستند که نمی توانند شرکت کنند.

بازیگر توفان شان تاکید کرد: انتخابات یک موضوع جدی است و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند. چرا فقط 40 درصد مردم باید شرکت کنند؟ شاید در 4 سال آینده نگاه به انتخابات بهتر شود و تغییرات و برنامه ریزی هایی انجام شود تا مردم خود را در سرنوشت کشور شریک ببینند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا