اخبار روز سینما

بازیگر سریال زخم کاری او با لباس کردی خود سر و صدای زیادی به پا کرد


مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری وی با انتشار عکسی با لباس کردی اکانت اینستاگرام خود را بروز کرد. هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی که در فصل دوم سریال حضور داشتند، از فصل اول این سریال هستند. زخم کاری همچنین موجود است. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در این سریال حضور دارند. زخم کاری فیلمنامه فصل دوم سریال اضافه شد زخم کاری به صورت گروهی به سرپرستی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان نوشته شده است.

آیا شما بازیگر سریال های تلویزیونی هستید؟ زخم کاری آیا او اصالتاً افغانستانی است؟

مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری او اصالتاً افغانستانی است اما در ایران به دنیا آمده است. مادر و پدرم 25 سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کردند.

مرتضی امینی تبار می گوید من اصالتاً افغانستانی هستم اما متولد ایران و شهر قم هستم. پدر و مادر من تاجیک افغانستان هستند و 25 سال پیش در ایران ساکن شدند. در 15 سالگی به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان کار کردم و سپس در قم بازیگری تئاتر را آغاز کردم. تقریباً در هر جایی که کار می‌کردم، همه می‌دانستند که من افغان هستم و هیچ مشکلی وجود ندارد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا